Dərs planı: Nəsiminin həyatı və yaradıcılıq yolu (X sinif))
Bir dərsin planı: İ.Nəsiminin həyatı və yradıcılıq yolu
X sinifdə İ. Nəsiminin həyatı, yaradıcılıq yolu tədris olunarkən dərsi təxminən
aşağıdakı şəkildə planlaşdırmaq olar:
Mövzu:
İmadəddin Nəsiminin həyatı və yaradıcılıq yolu
Standartlar: 1.2.4., 2.1.1.,
2.2.1., 3.1.2., 3.1.3.
Inteqrasiya: Tarix, 0.0.0.
Texnikalar: klaster, beyin həmləsi,
Venn diaqramı, T-sxem, müzakirə,
Iş forması: böyük və kiçik
qrupda iş
Resurslar (təchizat):
-Nəsimi filmdən
parça, musiqi "Etmə gil" rədifli qəzəli. https://yandex.ru/video/search?p=3&filmId=13259442750920529608&text=nəsimi%20filmindən%20musiqi&noreask=1&path=wizard&reqid=1505034865256665-710745628839777460155688-man1-3579-V
-Proyektor(və ya görüntünün telefondan izlənilməsi).
-Markör və iş vərəqləri.
1. Bədii nümunələrin mövzusunu, ideya-bədii
xüsusiyyətlərini bağlı olduğu dövrün sosial siyasi, mənəvi dəyərləri baxımından
təhlil edir, nəticə çıxarır,
2. Müxtəlif mənbələrdən topladığı
materiallara əsaslanmaqla təqdimat və çıxışlarında obrazlı ifadələrdən istifadə
edir,
3. Müzakirələrdə mövzuya, problemə, yazıçı
mövqeyinə tənqidi münasibətini əsaslandırır fərqli fikirlərə dözümlülük nümayiş
etdirir.
4. Müşahidələrinə, əlavə məlumatlara əsaslanmaqla
əsərin ideyasına, probleminə münasibət bildirir, ümumiləşdirmələr aparır, nəticə
çıxarır.
5. "Nəsimi əsərlərində insan
amili" mövzusunda esse.
Dərsin
mərhələlərinə görə təxmini
vaxt bölgüsü:
1. Sinfin təşkili və ev tapşırıqlarının
yoxlanması ...3 dəq.
2.
Motivasiya.......................................................... 4 dəq.
3. Tədqiqatın
aparılması......................................... 7 dəq.
4. Məlumat mübadiləsi..........................................10
dəq.
5. Məlumatın müzakirəsi və təşkili......................
..7 dəq.
6. Nəticələrin çıxarılması.....................................
..4 dəq.
7. Yaradıcı tətbiqetmə..........................................
..7 dəq.
8. Qiymətləndirmə ev tapşırığının verilməsi............3
dəq.
Dərsin gedişi:
1.
Sinfin təşkili və ev tapşırıqlarının yoxlanması.
2.
Motivasiya
Bu münasibətlə şagirdlərin diqqəti "Nəsimi"
bədii filmindən "Etmə gil" qəzəlinin səsləndirilməsinə yönləndirilir.
Köməkçi suallar:
a) Fraqment xoşunuza gəldimi?
b) O sizə nə kimi duyğular aşıladı?
c) Bu gün kimdən söhbət açılacaq?
d) Nəsimini həyatı və bədii irsinin
günümüz üçün dəyəri barədə nə deyə bilərsiniz?
Tədqiqat sualları: 1. Nəsimi baş verən
bəlalardan, fəlakətdən özünü qurtara bilərdimi?
2.Nəsimi irsinin öz dövrü və bu günümüz
üçün əhəmiyyəti barəsində mətndə hansı fikirlər söylənə bilər?
(İzahat prosesində mövzunun adı, tədqiqat
sualları yazılmış vərəqə lövhəyə yapışdırılır. Ehtimallar alınıb onun altıda
qeyd olunur).
3.
Tədqiqatın aparılması.
Qrup işləri təşkil olunur. Bu zaman
aşağıdakı tapşırıqlardan istifadə oluna bilər:
1-ci qrup: Nəsimi irsini dövrün sosial siyasi, mənəvi dəyərləri
baxımından təhlil edin. Ondan nə kimi nəticələr çıxarmaq mümkündür?
2-ci qrup: Nəsimi yaradıcılığına Sufi-hürufi və məhəbbət ruhlu əsərləri əsasında Venn
diaqramı vasitəsilə münasibət bildirin.
3-cü qrup: Təsəvvür edək ki, Nəsimi bu gün yaşayıb-yaradır. T-
sxem.
Ədəbiyyatımız nələri qazanardı?
|
İtkilərimiz nə ola bilərdi?
|
....
|
....
|
4-cü qrup: Nəsiminin təriqətə xidmət edən əsərlərinin başlıca
xüsusiyyətlərinə, mövzusuna, problemlərinə münasibət bildirin
5-ci qrup: Şairin fəlakətlərdən qaçması, xilas olması mümkün
idimi? Düşüncələrinizi qeyd edin.
4.
Məlumat mübadiləsi. Təqdimatlar dinlənilir və suallar yaranarsa, təqdimatçı
onları cavablandırır.
5.
Məlumatın müzakirəsi və təşkili. Təqdimatlara ümumi bir nəzər salınır və
oradakı məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək lazım gəlir. Bunun üçün aşağıdakı suallardan
istifadə oluna bilər:
1. Nəsimi irsinin dəyəri barədə nə kimi fikirlər yarandı?
2. Nəsimi lirikasının başlıca xüsusiyyətlərinə nələr daxil oldu?
3. Nəsimi irsinin dəyəri barədə hansı qənaətlərə gəlmək olar?
4. Şairin başına gələcək bəlalardan qaçması nə zaman mümkün ola bilərdi?
5. Nəsiminin həyatı, yaradıcılıq yolu barəsində aldığımız bilikləri
necə ümumiləşdirə bilərik?
6.
Nəticələrin çıxarılması. Əldə olunan yekun qənaətlərlə ilkin fərziyyələr
tutuşdurulur və yeni bilik əldə olunur.
7.
Yaradıcı tətbiqetmə. Bu zaman essenin yazılması və klasterin tərtib
olunması tapşırıla bilər. Klasterin mərkəzində "Nəsimi" ifadəsi
yazılacaq, ətrafında isə onu xarakterizə
edən sözlər düzüləcəkdir.
8.
Qiymətləndirmə və ev tapşırığının verilməsi.
Qiymətləndirmə meyarları:
-Təhlil etmə
-Nəticə çıxarma
-Tənqidi münasibət bildirmə
-Nitqində istifadə etmə
Evdə: Materialın məzmunu uyğun internet
resurları ilə iş: Nəsiminin qəzəlləri(axtarmaq və təqdimat hazırlamaq).
Комментарии
Отправить комментарий