Nəsr əsərlərin məzmununa həsr olunan dərslərin quruluşu
Nəsr əsərlərinin məzmununa həsr olunan dərsin quruluşu
Nəsr əsərlərinin tədrisində fasiləli oxu
üsulundan istifadə edilməsi daha məqsədəuyğundur. Oxu bitən kimi qısa təəssürat
alınmalı və qrup tapşırıqlarına keçilməlidir.
Əsərin həcmi geniş olanda və məzmununun
öyrədilməsinə 2 saat vaxt ayrılanda, hər bir dərsdə fasiləli oxu üsuluna müraciət
olunmalıdır. Bəzən müəllimlər bu cür dərslərdə
birinci saat məzmun üzərində iş
aparanda, əsərin qalan hissəsini evdə oxumağı tapşırır. Bu düzgün yol deyildir.
Fasiləli oxu ilə iş tamamlandıqdan
sonra tədqiqatın aparılması mərhələsinə
keçilməli və qrup tapşırıqları verilməlidir. Sonra digər dərs mərhələlərində nəzərdə
tutulan işlər yerinə yetirilməlidir.
Dərsin mərhələlərinə görə təxmini
vaxt bölgüsü:
2. Motivasiya...............................................................
.3 d.
3. Fasiləli
oxu................................................................ 9 d.
4. Tədqiqatın
aparılması................................................ 8 d.
5. Məlumat mübadiləsi..................................................
8 d.
6. Məlumatın müzakirəsi
və təşkili............................... 5 d.
7. Nəticənin
çıxarılması................................................ 2 d.
8. Yaradıcı tətbiqetmə...................................................
5 d.
9. Qiymətləndirmə və ev
tapşırığının verilməsi............2 d.
Cəmi: 45 dəq.
?!
1.
Ədəbi əsərlərin tədrisinin
əhəmiyyəti barəsində nə deyə bilərsiniz?
2.
Onların öyrənilməsi
müəllimlərin üzərinə nə kimi məsuliyyət qoyur?
3.
Ədəbi əsərlərin məktəbdə
öyrənilməsi hansı mərhələlərdən keçir? Həmin mərhələlər barəsində nə kimi məlumata
yiyələndiniz?
Комментарии
Отправить комментарий