ƏTM-dən imtahan sualları


ƏTM-dən imtahan sualları(2019-20-ci tədris ili)

    1. ƏTM-in predmeti, şöbələri
    2. ƏTM-in əməkdaşlıq etdiyi elm  sahələri
    3. Ədəbiyyat tədrisinin prinsipləri
    4. ƏTM-in tədqiqat üsulları
    5. ƏTM-in tədrisi tarixi
    6. Təhsil sahəsində islahatların aparılmasını zəruri edən şərtlər
    7. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: dövlət standartı bölməsində əhatə olunan məsələlər
    8. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsil proqramı(kurikulum) bölməsində əhatə olunan məsələlər
    9. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi təhsilin məzmunu başlığında əhatə olunan məsələlər
    10. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsilverənlərin  keyfiyyət göstəriciləri və təhsilalanların bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi barədə ümumi məlumat
    11. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi orta və tam orta təhsil  səviyyələrində ümumi təlim nəticələri və ədəbiyyat üzrə məzmun standartı barədə ümumi məlumat
    12. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları (kurikulumları) sənədi: pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri bölməsində əhatə olunan məsələlər
    13. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təlim nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi və monitorinqi bölməsi
    14. Ədəbiyyat kursunun məzmunu, ənənəvi və yeni kursun xarakterik cəhətləri, siniflər üzrə təlim nəticələrinin fərqli təqdimatının səbəbləri və faydası
    15. Ədəbiyyat kursunun məktəbdə öyrədilməsi sistemi. VIII-IX proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
    16. XI sinifdə proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
    17. Ədəbiyyat kursunun məzmununda nitq inkişafı məsələlərinin qoyuluşu barədə ümumi məlumat
    18. Ədəbiyyat fənn kurikulumunun məzmunu və quruluşu: bölmələri və alt bölmələri
    19. Ədəbiyyat fənnin əhəmiyyəti, məqsəd və vəzifələri.
    20. Ənənəvi tədris proqramı və yeni təhsil proqramının xarakterik cəhətləri
    21. Ədəbiyyat üzrə ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, əsas və alt-standartlar, onların məzmunu və  tədris prosesində rolu
    22. Məzmun standartı anlayışı: biliyin növləri
    23. Məzmun standartı anlayışı: fəaliyyətin növləri
    24. Ədəbiyyat tədrisini təşkilinə  verilən tələblər: C. Əhmədovun metodikası və ƏTM proqramı əsasında.
    25. Ədəbiyyat  tədrisinin təşkilində müəllim üçün zəruri olan bilik və bacarıqlar
    26. "Təhsil haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanunu"nda təhsilin, ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələri barədə
    27. Ədəbiyyat dərslərinin quruluşu; ənənəvi dərsin mərhələləri
    28. Ədəbiyyat təlimində yeni texnologiyalar: TTİMY texnologiyası ilə qurulan dərslər
    29. Fəal(interaktiv) təlimin motivasiya mərhələsi
    30. Fəal(interaktiv) təlimdə tədqiqat aparılması mərhələsi: tədqiqat suallarının qoyulması və tədqiqat işinin təşkili qaydası
    31. Fəal(interaktiv) təlimdə məlumatın müzakirəsi və təşkili, nəticənin çıxarılması,  yaradıcı tətbiq etmə və qiymətləndirmə (və ya refleksiya) mərhələsi
    32. Fəal dərsdə "Problemli şəraitin yaradılması" mexanizmi
    33. Fəal dərsdə  "Şagirdin tədqiqatçı, müəllimin bələdçi(fasilitator)" mexanizmi
    34. Fəal dərsdə "Dialoq və əməkdaşlığın zəruriliyi" mexanizmi
    35. Fəal dərsdə "Psixoloji dəstək: hörmət və etibar" mexanizmi
    36. İnteraktiv təlim üsullarının üstünlükləri
    37. Şaxələndirmə, Venn diaqramı
    38. "Beyin həmləsi", T-sxem
    39. Kublaşdırma, Proqnozlaşdırılmış oxu-1
    40. Ədəbi məktublar,  Karusel
    41. Proqnozlaşdırılmış oxu -2, Fasiləli oxu
    42. "BİBÖ", İNSÖRT
    43. "İki hissəli gündəlik", "Konseptual cədvəl"
    44. Sankveyn(5-lik), Blum  taksonomiyası
    45. Çarpaz müzakirə(debat), Müzakirə(diskussiya)
    46. Ziqzaq(dolanbac), Söz mənimdir, Qalereya gəzintisi
    47. Esselər, Müsahibə əsasında oçerk,
    48. "Açar sözlər", "Rollu oyunlar"
    49. Auksion(hərrac), Söz assosiasiyası
    50. Anlayışın çıxarılması, Problemin həlli
    51. Layihənin hazırlanması, "Qərarlar ağacı"
    52. "İdeyalar xalısı"
    53. Fəal(interaktiv)  təlimdə iş formaları
    54. Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması: illik və gündəlik planlar
    55. Gündəlik plan nümunələri. Dərs icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
    56. Fəal(interaktiv)  dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb olunan keyfiyyətlər.
    57. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: psixoloji dəstəkləmə
    58. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: fikrin təhrik edilməsi
    59. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: məlumatla təmin etmə
    60. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: təşkilati dəstəkləmə
    61. Ədəbiyyat dərslərinin növləri, metodbirləşmələr.
    62. İcmal materiallarının öyrədilməsinə həsr olunan dərslər: giriş mövzuları və tarixi-ədəbi icmalların tədrisi
    63. Sənətkarın həyatı, yaradıcılıq yolu icmallarının tədrisi
    64. Müəllimin dərslik komplektinə tənqidi yanaşmasında nəzərə alınmalı məsələlər
    65. Ədəbiyyat nəzəriyyəsi materiallarının öyrədilməsi və nitq inkişafı işləri
    66. Fəal(interaktiv) təlimdə təlim nəticələrinin(dərs məqsədinin) müəyyənləşdirilməsi qaydası
    67. Fəal(interaktiv) dərslərdə alt-standartların seçilməsində nəzərə alınmalı cəhətlər
    68. Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi üçün tapşırıq nümunəsi
    69. Şagirdlərin tənqidi təfəkkürünün inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
    70. Şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün  inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
    71. Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi
    72. Ədəbi əsərlərin məzmunun öyrədilməsi(induktiv dərslər)
    73. Tənqidi Təfəkkürün İnkişafında Mütaliə və Yazı  texnologiyası əsasında əsərin məzmunu üzərində işin təşkili(nümunə)
    74. Fəal(interaktiv)  təlim əsasında  əsərin məzmunu üzərində iş(nümunə)
    75. Nəsr əsərlərinin məzmununa həsr olunan dərsin quruluşu
    76. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili(deduktiv dərslər)
    77. Əsərin təhlili prinsipləri: ideyalılıq, məzmunla formanın vəhdəti, tarixilik, pedaqoji
    78. Təhlil dərslərinin quruluşu(Əsərin təhlili üzərində iş)
    79. Əsərin məzmunu üzrə iş dərslərinə alt-standartların seçilməsi şərtləri
    80. Əsərin təhlili üzrə iş dərslərinə alt-standartların seçilməsi şərtləri
    81. Ədəbiyyat təlimində əyanilik
    82. Ədəbiyyat dərslərində şifahi  nitqin inkişafı
    83. Ədəbiyyat dərslərində yazılı nitqin inkişaf etdirilməsi
    84. Diaqnostik qiymətləndirmə
    85. Formativ qiymətləndirmə
    86. Summativ qiymətləndirmə
    87. Yarımillik qiymətləndirmənin çıxarılması qaydaları
    88. Şagirdlərin yerinə yetirdikləri tapşırıqların faizlə miqdarı və qiymətləndirilməsi
    89. Ədəbiyyat üzrə sinifdənxaric və məktəbdənkənar işlər
    90. Ədəbiyyat dərslərində yaradıcı tapşırıqlar(nümunə)


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Təlim strategiyalaraı: ədəbiyyat dərslərinin təşkili

Fəal(interaktiv) təlim

Dərs icmalı nümunəsi (Məzmun üzrə iş)