ƏTM-dən imtahan sualları
ƏTM-dən imtahan sualları(2019-20-ci tədris ili)
- ƏTM-in predmeti, şöbələri
- ƏTM-in əməkdaşlıq etdiyi elm sahələri
- Ədəbiyyat tədrisinin prinsipləri
- ƏTM-in tədqiqat üsulları
- ƏTM-in tədrisi tarixi
- Təhsil sahəsində islahatların
aparılmasını zəruri edən şərtlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: dövlət standartı bölməsində
əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsil
proqramı(kurikulum) bölməsində əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi təhsilin məzmunu
başlığında əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri və təhsilalanların
bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi barədə ümumi məlumat
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrində ümumi təlim nəticələri və
ədəbiyyat üzrə məzmun standartı barədə ümumi məlumat
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları (kurikulumları) sənədi: pedaqoji prosesin təşkili
prinsipləri bölməsində əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təlim nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi və monitorinqi bölməsi
- Ədəbiyyat kursunun məzmunu, ənənəvi
və yeni kursun xarakterik cəhətləri, siniflər üzrə təlim nəticələrinin fərqli
təqdimatının səbəbləri və faydası
- Ədəbiyyat kursunun məktəbdə öyrədilməsi
sistemi. VIII-IX proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında
ümumi məlumat.
- XI sinifdə proqram materiallarının
xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
- Ədəbiyyat kursunun məzmununda nitq
inkişafı məsələlərinin qoyuluşu barədə ümumi məlumat
- Ədəbiyyat fənn kurikulumunun məzmunu
və quruluşu: bölmələri və alt bölmələri
- Ədəbiyyat fənnin əhəmiyyəti, məqsəd
və vəzifələri.
- Ənənəvi tədris proqramı və yeni təhsil
proqramının xarakterik cəhətləri
- Ədəbiyyat üzrə ümumi təlim nəticələri,
məzmun xətləri, əsas və alt-standartlar, onların məzmunu və tədris prosesində rolu
- Məzmun standartı anlayışı: biliyin
növləri
- Məzmun standartı anlayışı: fəaliyyətin
növləri
- Ədəbiyyat tədrisini təşkilinə verilən tələblər: C. Əhmədovun
metodikası və ƏTM proqramı əsasında.
- Ədəbiyyat tədrisinin təşkilində müəllim üçün zəruri
olan bilik və bacarıqlar
- "Təhsil haqqında" Azərbaycan
Respublikası Qanunu"nda təhsilin, ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələri
barədə
- Ədəbiyyat dərslərinin quruluşu; ənənəvi
dərsin mərhələləri
- Ədəbiyyat təlimində yeni
texnologiyalar: TTİMY texnologiyası ilə qurulan dərslər
- Fəal(interaktiv) təlimin motivasiya
mərhələsi
- Fəal(interaktiv) təlimdə tədqiqat
aparılması mərhələsi: tədqiqat suallarının qoyulması və tədqiqat işinin təşkili
qaydası
- Fəal(interaktiv) təlimdə məlumatın
müzakirəsi və təşkili, nəticənin çıxarılması, yaradıcı tətbiq etmə və qiymətləndirmə
(və ya refleksiya) mərhələsi
- Fəal dərsdə "Problemli şəraitin
yaradılması" mexanizmi
- Fəal dərsdə "Şagirdin tədqiqatçı, müəllimin bələdçi(fasilitator)"
mexanizmi
- Fəal dərsdə "Dialoq və əməkdaşlığın
zəruriliyi" mexanizmi
- Fəal dərsdə "Psixoloji dəstək:
hörmət və etibar" mexanizmi
- İnteraktiv təlim üsullarının üstünlükləri
- Şaxələndirmə, Venn diaqramı
- "Beyin həmləsi", T-sxem
- Kublaşdırma, Proqnozlaşdırılmış
oxu-1
- Ədəbi məktublar, Karusel
- Proqnozlaşdırılmış oxu -2, Fasiləli
oxu
- "BİBÖ", İNSÖRT
- "İki hissəli gündəlik",
"Konseptual cədvəl"
- Sankveyn(5-lik), Blum taksonomiyası
- Çarpaz müzakirə(debat), Müzakirə(diskussiya)
- Ziqzaq(dolanbac), Söz mənimdir,
Qalereya gəzintisi
- Esselər, Müsahibə əsasında oçerk,
- "Açar sözlər", "Rollu
oyunlar"
- Auksion(hərrac), Söz assosiasiyası
- Anlayışın çıxarılması, Problemin həlli
- Layihənin hazırlanması, "Qərarlar
ağacı"
- "İdeyalar xalısı"
- Fəal(interaktiv) təlimdə iş formaları
- Müəllimin təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması: illik və gündəlik planlar
- Gündəlik plan nümunələri. Dərs
icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
- Fəal(interaktiv) dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb
olunan keyfiyyətlər.
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları:
psixoloji dəstəkləmə
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları:
fikrin təhrik edilməsi
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları: məlumatla
təmin etmə
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları: təşkilati
dəstəkləmə
- Ədəbiyyat dərslərinin növləri,
metodbirləşmələr.
- İcmal materiallarının öyrədilməsinə
həsr olunan dərslər: giriş mövzuları və tarixi-ədəbi icmalların tədrisi
- Sənətkarın həyatı, yaradıcılıq yolu
icmallarının tədrisi
- Müəllimin dərslik komplektinə tənqidi
yanaşmasında nəzərə alınmalı məsələlər
- Ədəbiyyat nəzəriyyəsi
materiallarının öyrədilməsi və nitq inkişafı işləri
- Fəal(interaktiv) təlimdə təlim nəticələrinin(dərs
məqsədinin) müəyyənləşdirilməsi qaydası
- Fəal(interaktiv) dərslərdə
alt-standartların seçilməsində nəzərə alınmalı cəhətlər
- Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün
inkişaf etdirilməsi üçün tapşırıq nümunəsi
- Şagirdlərin tənqidi təfəkkürünün
inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
- Şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
- Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi
- Ədəbi əsərlərin məzmunun öyrədilməsi(induktiv
dərslər)
- Tənqidi Təfəkkürün İnkişafında
Mütaliə və Yazı texnologiyası əsasında
əsərin məzmunu üzərində işin təşkili(nümunə)
- Fəal(interaktiv) təlim əsasında əsərin məzmunu üzərində iş(nümunə)
- Nəsr əsərlərinin məzmununa həsr
olunan dərsin quruluşu
- Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili(deduktiv
dərslər)
- Əsərin təhlili prinsipləri:
ideyalılıq, məzmunla formanın vəhdəti, tarixilik, pedaqoji
- Təhlil dərslərinin quruluşu(Əsərin təhlili
üzərində iş)
- Əsərin məzmunu üzrə iş dərslərinə
alt-standartların seçilməsi şərtləri
- Əsərin təhlili üzrə iş dərslərinə
alt-standartların seçilməsi şərtləri
- Ədəbiyyat təlimində əyanilik
- Ədəbiyyat dərslərində şifahi nitqin inkişafı
- Ədəbiyyat dərslərində yazılı nitqin
inkişaf etdirilməsi
- Diaqnostik qiymətləndirmə
- Formativ qiymətləndirmə
- Summativ qiymətləndirmə
- Yarımillik qiymətləndirmənin
çıxarılması qaydaları
- Şagirdlərin yerinə yetirdikləri
tapşırıqların faizlə miqdarı və qiymətləndirilməsi
- Ədəbiyyat üzrə sinifdənxaric və məktəbdənkənar
işlər
- Ədəbiyyat dərslərində yaradıcı
tapşırıqlar(nümunə)
Комментарии
Отправить комментарий