ƏTM sillabus, 2019-2020-ci tədris ili


                                   
                                   AZƏRBAYCAN  RESPUBLİKASI TƏHSİL NAZİRLİYİ
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT PEDAQOJİ UNİVERSİTETİ




“Təsdiq edirəm”

 Kafedra müdiri:  dos Nazilə Abdullazadə


Protokol  _1_

Tarix:  5 fevral  2020-ci il



FAKÜLTƏ: Filologiya
KAFEDRA: Ədəbiyyatın tədrisi texnologiyası

Ədəbiyyatın tədrisi metodikası fənni üzrə  

işçi tədris planı (sillabus)







Bakı - 2020


İxtisas (kodu): 050101 - Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi
Qrup: 304, 305, 306
Bölmə: Azərbaycan

I.              Müəllim haqqında məlumat:  Yusifov Fəxrəddin Allahverdi  oğlu, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent 

II.            Məsləhət günləri və saatları: I - V günlər   saat   14.00-dan   17-30-a dək

III.           Elektron poçt: yusifovf56@bk.ru
İşçi  telefon nömrəsi:
          Mob.:  +99450-388-81-56,
                        +99470 -388-81-56
        Vatsap: +99450 -388-81-56
          Kafedra:  (012) 493-92-56
                                       
IV.          Fənn haqqında məlumat:
Fənnin kodu və adı:  Ədəbiyyatın tədrisi metodikası
Təhsil səviyyəsi: Bakalavriat
Kredit sayı: 7
Tədris yükü (saat) cəmi: 210 saat.  Ondan auditoriyadankənar 120 saat, auditoriya 90 saat: 30 saat mühazirə: 45 saat məşğələ; 15 saat laborator məşğələ.
Tədris ili: 2019-2020. Semestr: VIII ( yaz)
V.           Fənnin öyrənilməsi üçün materiallar
Tələb olunan dərsliklər və dərs vəsaitləri:
Zəruri ədəbiyyatlar:
1.    Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Pedaqoji təmayüllü ali təhsil müəssisələrinin  filologiya fakültəsi bakalavriat təhsil səviyyəsi üçün dərslik, Bakı: 2020.
2.    Yusifov F. Ədəbiyyat dərslərinin təşkili. Bakı: 2003.
3.    Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016

Əlavə tövsiyə olunan ədəbiyyatlar:
1.    Qarabağlı Ə. Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi metodikası. Bakı: 1968.
2.    Orta məktəbdə ədəbiyyat tədrisi. I və II hissə,  Bakı: 1976.
3.    Veysova Z. Fəal\interaktiv təlim, müəllim üçün vəsait. Bakı: 2006.
4.    Aslanov Y., Ədəbiyyat tədrisi: ənənə və müasirlik. Bakı: 2011.
5.    Hüseynoğlu S. Ədəbiyyat dərslərində yeni texnologiyalar: fəal/interaktiv təlim. Bakı: 2009.

VI. Fənnin təsviri  və məqsədi:
Fənnin təsviri:
Bu fənn tələbələrin ixtisasları üzrə ədəbiyyat müəllimi kimi yetişməsinə, ilkin peşə hazırlığı işinə, bu yönümdə bilik, bacarıq, vərdişlərin  və dəyərlərin qazanmasına xidmət edir

Fənnin hədəf və məqsədi:
Gələcək müəllimlik fəaliyyətində  tələbələrə lazım olan elmi-metodik biliklər vermək, onlara peşə vərdişləri aşılamaq, təhsil islahatının ruhuna uyğun olan, tədris prosesinin təşkili və idarə olunmasına, şəxsi təhsilini təşkil etməyə, qabaqcıl təcrübəni öyrənib öz iş təcrübəsində ondan istifadə etməyə, əldə etdiyi təcrübəni başqaları ilə bölüşə bilməyə, müasir təlim texnologiyalarından iş prosesində yaradıcılıqla istifadə etməyə dair mühüm bacarıqlar aşılamaq, onlarda müvafiq kompetensiyalar formalaşdırmaq.
Kursun məqsədi. Kursu başa vuran tələbələr həm nəzəri, həm də praktik hazırlığa malik olacaqlar. Növbəti semestrdə pedaqoji təcrübə zamanı bu bilik, bacarıq, dəyər və keyfiyyətləri istehsalata tətbiq edəcəklər.

Fənnin qısa məzmunu
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası kursu ixtisası üzrə orta ümum təhsil məktəblərində ədəbiyyat fənninin öyrədilməsi yollarına, müasir tələblər ruhunda tədrisinin təşkilinə  dair tələbələrə  əsaslı nəzəri bilik, metodik istiqamət və praktik  bacarıqlar verir. Ədəbiyyat müəllimlərində müvafiq bilik, bacarıq, vərdiş dəyər və keyfiyyətlərin formalaşdırılması işini həyata keçirir.

Fənnin təlim nəticələri:
Bilməlidir:
- ədəbiyyat dərslərinin şagirdlərin vətənpərvərlik, azərbaycançılıq, dövlətçilik,  əxlaqi-mənəvi tərbiyəsində, dünyagörüşünün inkişafında, onlarda həyati bacarıqların formalaşdırılmasında rolunu
-ədəbiyyat dərslərində şagirdlərin məntiqi, tənqidi və yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yollarını,
-ədəbiyyat müəlliminin peşəkarlığının inkişaf etdirilməsi yollarını, gənc ədəbiyyat müəllimi kimi yetişməsinə qoyulan tələbləri, ədəbiyyat müəlliminin fəaliyyətini tənzimləyən  rəsmi sənədlərin, normativ-hüquqi aktların məzmununu
-ədəbiyyat müəlliminin fasilitator rolunu, fasilitasiya qaydalarını
- Blum taksonomiyasına istinad etməklə idrak prosesinə şagirdləri səfərbər etməyi 
- uğurlu ədəbiyyat müəllimi imicinin əhatə etdiyi məsələləri,
- ədəbiyyat təlimində müasir təlim texnologiyalarını, pedaqoji innovasiyaları, qabaqcıl təcrübənin nailiyyətlərini, İKT-dən istifadə işinin məzmununu,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil proqramının (kurikulumun) məzmununu, bölmələrini, onların əhatə etdiyi məsələləri, onları reallaşdırmağın yollarını,
- ədəbiyyat dərslərinin təşkilini, təlim-tərbiyə işlərinin məzmununu, sinifdənxaric və sinif işlərinin inteqrasiya imkanlarını,
- bir gənc ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil, özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarını,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim üçün vəsaitlərinin məzmunu və tərtibi qaydalarını, onlara tənqidi və yaradıcı yanaşmanı
- tədrisi  planlaşdırma, təşkil etmə, tədris etmə, idarə etmə, qiymətləndirmə işini, fərd, cütlər, kiçik və böyük qruplarla işin məzmununu
- -ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyatın tədrisi sistemini, ədəbiyyatdan proqram materiallarının məzmununu, onların öyrədilməsinə verilən elmi-metodik tələbləri
-ədəbiyyat dərslərində əyaniliyin yerini, istifadə qaydalarını, fəndaxili və fənlərarası əlaqənin yaradılması yollarını
-ədəbiyyat dərsləri üçün təlim nəticələrini müəyyən etməyi, fəal(interaktiv) təlimin tətbiqi imkanlarını, dərs mərhələlərində görülən işlərin məzmununu, interaktiv metod və texnikaların məzmununu və ondan istifadə metodikasını,
-ədəbiyyat tədrisinin inkişaf perspektivlərini,
-ədəbiyyat dərslərində qiymətləndirmə materiallarını hazırlamağı
-ədəbiyyat tədrisi metodikası kursunun  məzmunu, tədrisinin planlaşdırılması, təşkili, qiymətləndirilməsi ilə bağlı nəzəri və praktik istiqamətdə rast gəlinən əsas anlayışları, qaydaları, nəzəri prinsip və tədqiqat metodları haqqında sistemli məlumatları 
   
 Bacarmalıdır:
- ədəbiyyat dərslərində şagirdlərin vətənpərvərlik, azərbaycançılıq, dövlətçilik,  əxlaqi-mənəvi tərbiyəsini, dünyagörüşünün inkişafını, onlarda həyati bacarıqların formalaşdırılmasını
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat fənninin tədrisinin təşkili ilə bağlı, təhsil proqramında,  rəsmi sənədlərdə, normativ-hüquqi aktlarda irəli sürülən müddəaları, fakt, qayda, nəzəriyyə və metodları təhlil etməyi
-tədrisin təşkili ilə bağlı və tədrislə əlaqəli olan sahələrdə çətin tapşırıqları yaradıcı şəkildə həll etmək üçün əldə etdiyi biliklərdən istifadə etməyi
-ədəbiyyat fənninin tədrisi zamanı yeni yanaşma tətbiq etməklə, mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirməyi
-ədəbiyyatın öyrədilməsi zamanı yeni problemləri aşkar etməyi, onların müxtəlif həlli yollarını təhlil edə və qiymətləndirə bilməyi
-tədris prosesi ilə bağlı məsələlərin həlli üçün müvafiq informasiya, texnologiya və metodları seçə və onlardan istifadə etməyi, həmçinin mövcud verilmiş informasiya əsasında gözlənilən nəticələri müəyyənləşdirməyi və qiymətləndirməyi,
-layihələrə cəlb olunanda, onun həyata keçirilməsi zamanı təşəbbüskarlıq, məsuliyyət, liderlik və komandada  işləmək bacarıqlarını nümayiş etdirməyi,
- tədris fəaliyyəti ilə əlaqədar olan məsələləri Azərbaycan və ən azı bir xarici dildə şifahi və yazılı şəkildə izah etməyi, peşəkar müzakirələrdə iştirak etməyi,    
- gənc ədəbiyyat müəllimi kimi onun yetişməsinə qoyulan tələblərdən, bu sahədəki rəsmi sənədlərin məzmunundan irəli gələn vəzifələri yerinə yetirməyi,
- uğurlu ədəbiyyat müəllimi imicini reallaşdırmağı,
- ədəbiyyat təliminin təşkilində müasir təlim texnologiyalardan istifadə etməyi,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil proqramının məzmunundan  irəli gələn vəzifələri  reallaşdırmağın yollarını,
-  ədəbiyyat dərslərində İKT-dən istifadəni, istifadə bacarıqlarını nümayiş etdirməyi
- ədəbiyyat dərslərini müasir tələblər ruhunda təşkil etməyi, təlim-tərbiyə işlərinin məzmununu, sinifdənxaric işlə və sinif işlərinin inteqrasiyasını,
- bir gənc ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil , özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarını tətbiq etməyi,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim üçün vəsaitləri ilə işləməyi, onlara tənqidi və yaradıcı yanaşmanı,
- tədris işini müasir tələblər ruhunda planlaşdırma, təşkil və tədris etmə, demokratik idarəetmə bacarığını nümayiş etdirməni, prosesi düzgün, ədalətli, şəffaf və obyektiv qiymətləndirməyi.
-şagirdlərin məntiqi, tənqidi və yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirmək üçün tapşırıqlar sistemini tərtib edə bilmək bacarığını nümayiş etdirməyi, Blum taksonomiyasına uyğun olaraq suallar qura bilməyi,
-təlim prosesində şagirdləri müstəqil tədqiqata və layihələr icra etməyə istiqamətləndirmək işinin metodikasını
-innovativ təlim texnologiyaların, qabaqcıl təcrübənin nailiyyətlərini öyrənməyi, iş təcrübəsinə tətbiq etməyi
  Yiyələnməlidir:
- ədəbiyyat dərslərində mürəkkəb və gözlənilməyən şəraitdə müstəqil şəkildə fəaliyyət göstərmək səriştəsinə,
- tədris prosesində, peşə fəaliyyətində,  pedaqoji ünsiyyət prosesində sosial və etik aspektləri nəzərə alaraq, peşəkar fəaliyyətinin ictimai həyatda rolunu və nəticələrini qiymətləndirmək bacarığına,
- Ədəbiyyat müəlliminin fəaliyyəti göstərməsi üçün  qazanılmış bilik və bacarıqları təcrübədə peşəkarlıqla tətbiq etmə və peşəkarlığının artırılmasını müstəqil şəkildə həyata keçirmək qabiliyyətinə,
- Tədris prosesində və dərsdənkənar vaxtlarda təhsilalanların - kiçik və böyük qrupların, kollektiv üzvlərinin əmək fəaliyyətini, tədqiqatçılıq bacarıqlarını və təhsilini istiqamətləndirmək qabiliyyətinə
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyatın tədrisini müstəqil şəkildə həyata keçirə bilmək səriştəsinə
- innovativ təlim texnologiyaları və qabaqcıl təcrübədən bəhrələnməklə ədəbiyyat müəlliminin müstəqil fəaliyyət göstərməsi üçün lazım olan, bilik, bacarıq, vərdiş, dəyər və keyfiyyətlərə 
- gənclərimizin gələcəyin uğurlu müəllimi kimi yetişməsinə qoyulan tələblərə və bu sahədəki rəsmi sənədlərin məzmunundan irəli gələn vəzifələri müstəqil şəkildə icra etməyə
- uğurlu, səriştəli ədəbiyyat müəllimi imicinin qazanılması yollarına,
- ədəbiyyat təliminin təşkilində müasir təlim texnologiyalardan istifadəsi bacarığına,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil proqramının məzmununa uyğun fəaliyyət göstərəcəyini, onun əhatə etdiyi məsələləri düzgün icra edə biləcəyini, qarşıda duran təlim-tərbiyə və inkişaf bacarığını müstəqil şəkildə nümayiş etdirmək  yollarına,
-  ədəbiyyat dərslərində İKT-dən istifadə işinin reallaşdırılması bacarığına,
- ədəbiyyat dərslərinin təşkilinə, təlim-tərbiyə işlərinin məzmununa, sinifdənxaric və sinif işlərinin inteqrasiya imkanlarını reallaşdırmaq bacarığına,
- gələcəyin ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil, özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarına,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim üçün vəsaitləri ilə işləmək bacarıqlarına,
- tədris işini planlaşdırma, təşkil etmə, tədris etmə, idarə etmə, qiymətləndirmə işini həyata keçirmək qabiliyyətinə.

Fənnin tədrisində istifadə olunan tədris metodları:
Kurs qarşısına qoyduğu məqsədə çatmaq üçün mühazirə, seminar və laborator məşğələlərdən istifadə edir. Mühazirələr interaktiv formada, kompyuter və proyektor cihazından istifadə yolu ilə aparılır. Bu zaman mövzuların tələblərinə uyğun olaraq tələbələrin qarşısına elmi-metodik problemlər qoyulur, onların həlli yollarına dair fərziyyələr alınır, sonra onların doğruluğunun araşdırılması istiqamətində müvafiq işlər görülür. Müzakirə, problemli vəziyyət, problemin həlli, nəticə və ümumiləşdirilmələrin aparılması, müəllim və tələbələrin əməkdaşlığı, tələbələrin öz aralarında əməkdaşlı şəraitində qurulan mühazirələrdə idrak fəallığın yaradılması hədəf götürülür. Seminar və laborator məşğələlərində müzakirələr, iş nümunələrinin müşahidə olunması və təhlilinə, sərbəst və yaradıcı işlərin yerinə yetirilməsinə üstünlük verilir. Fənnin tədrisində istifadə olunan tədris metodları:
-       Təqdimatın hazırlanması,
-       Yazı işi
-       Tapşırıqlar
-       Layihələr
-       Qrup işləri
-       Praktik məsələnin həlli
-       Sərbəst işlər
-       Kurs işi
-       Kollokviumlar
-       İmtahan

VII. Tədris siyasəti və davranış:                                        
1. Davamiyyət. ADPU-da tələbələrin dərslərə davamiyyətində mövcud qaydalara əsasən limit həddi gözlənilir. Bu səbəbdən də müəllimlər tədris etdikləri fənlər üzrə tələbələrin dərslərə davamiyyətinin düzgün qeydiyyatına birbaşa cavabdehdirlər. Dərslərə davamiyyətə görə balların miqdarı fənnin sillabusunda da göstərilir və kursun başlanğıcında tələbələrə elan edilir. Bütün dərslərdə iştirak edən tələbə 10 bal qazanır. Auditoriya saatının  25% dən çoxunda iştirak etməyən tələbə imtahana buraxılmır.

2. Akademik plagiat. Plagiat (məsələn, yetərincə istinad verilmədən internetdən köçürmə), kruizdə və ya imtahanda köçürmə cəhdləri (köçürmə baş tutmasa belə!) və ya digər tələbə ilə müzakirə (kömək etmək və ya kömək almaq cəhdləri) tələbənin həmin fəndən çıxarılmasına (akademik kredit borcuna) səbəb olur. Belə halları görən müəllim fakültə rəhbərliyini dərhal xəbərdar etməlidir.
3. Auditoriya da  etik davranış qaydaları:
Dərsdə mövzudan kənar söhbətlər: dərsdə kənar söhbətlər tələbələrin fəal dinləmə və qavramasını çətinləşdirir. Başqalarına qarşı diqqətli olun, onların hüquqlarına hörmətlə yanaşın.
4. Diqqətsizlik: Akademik dərs saatlarında tələbələrin müzakirələrə qoşulması gözlənildiyinə görə diqqətli olmaq tələb edilir. Bu tələbəyə tədris olunan  materialı mənimsənilməsinə kömək edir. dərs vaxtı elektron qurğulardan  ancaq tədris tədris məqsədləri üçün istifadə etmək olar. Mobil telefonlar dərs vaxtı söndürülməlidir..
5. Tapşırıqlar siyasəti:
Tapşırıqların təqdimi və təhvil verilməsi. Tapşırıqlar vaxtında tələbəyə təqdim olunmalı və nəzərdə tutulmuş müddətdə icra olunaraq təhvil verilməlidir. Gecikdirilmiş tapşırıqlar qəbul olunmur.
Təqdimatlar: Mövzu üzrə təqdimatlar, layihələr, hesabatlar və digər tapşırıqlar akademik saat ərzində təqdim olunur. Onların qiymətləndirilməsi də dərs zamanı aparılır.

 

VIII. Tələbənin müstəqil işi üçün tapşırıqlar

Semestr ərzində __1_ sərbəst iş tapşırığı verilir, hər tapşırığın yerinə yetirilməsi qiymətləndirilir. Sərbəst iş mövzuları qiymətləndirmə iş üsulu şifahi olduqda -, əlyazma (referat), təqdimat olduqda isə РоwеrPoint  təqdimatı formasında təhvil verilməlidir. Sərbəst iş tələbənin fərdi fikirlərinin nəticəsi olduğundan plagiat yolverilməzdir.
Tələbənin sərbəst işinin növü və forması (fərdi, komanda, qrup tapşırığı və s.) fənni tədris edən müəllim tərəfindən müəyyən edilir


Sərbəst işin mövzuları
Sərbəst işin təhvil verilməsinin son tarixi
Qiymətləndirmə üsulu
1
Ədəbiyyat fənnin məzmunu və öyrədilməsi sistemi
10-cu həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
2
Fəal(interaktiv)  dərsin mərhələləri (iş nümunəsi ilə)
10-cu həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
3
Fəal dərsin mexanizmlərinin şərhi
10-cu həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
4
Ədəbiyyat dərslərində cari planlaşdırma (iş nümunəsi)
10-cu həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
5
Ədəbiyyat dərslərində motivasiyanın qurulması
(iş nümunəsi)
10-cu həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
6
İnduktiv dərslərin təşkili (iş nümunəsi)
11-ci  həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
7
Deduktiv dərslərin təşkili(iş nümunəsi)
11-ci həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
8
İcmal materiallarının öyrədilməsi(iş nümunəsi)
11-ci həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
9
Tərcümeyi-hal materiallarının öyrədilməsi(iş nümunəsi)
12-ci həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
10
Ədəbiyyat müəlliminin keyfiyyətləri (qaydlar və şərh)
13-cü həftənin sonu
Referat, şifahi sorğu, təqdimat

Kurs işi:
Kurs işinin (layihəsinin) yazılması və müdafiəsi tələbənin müstəqil işinin  əsas formalarından biri olub kursun proqramı üzrə tədris materialının  mənimsənilməsinə nəzarət  vasitəsidir. Kurs işinin mövzuları kafedra tərəfindən  hazırlanır və semestrin əvvəlində  ən geci 15 gün  müddətinə tələbəyə paylanır. Onun hazırlanması, tərtibi və s. haqda tələbə məlumatlandırılır. Kurs işi tələbənin tədqiqatçılıq və yaradıcılıq qabiliyyətini formalaşdırmağa xidmət etdiyindən, plagiat yolverilməzdir.
Kurs işinin hazırlanması strukturu:
-       Giriş;
-       Mövzunun əsas məsələlərinin həlli (şərhi);
-       Nəticə (təkliflər);
-       İstifadə edilmiş ədəbiyyatın siyahısı.
Kurs işlərinin mövzuları:
(kurs işlərinin mövzuları kafedradadır)

IX. Semestr ərzində qiymətləndirmə və bal bölgüsü:
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 11.09.2008-ci il tarixli 1060 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş "Kredit sistemi ilə təhsil alan tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsi haqqında Əsasnamə"sinin tələbləri əsas götürülərək balların maksimum miqdarı – 100 bal

Semestr ərzində toplanan maksimum bal – 50 bal

Dərsə davamiyyətə görə   
10 bal
Tələbələrin sərbəst işinə (referat, təqdimat, tədqiqat işi və s.) görə
Qeyd:
Plagiat halları qəti qadağandır! Sərbəst işlə əlaqədar bütün tapşırıqların adı, təqdim olunma şərtləri, vaxtı və qiymətləndirmə üsulu cədvəldə göstərilmişdir. 
10 bal
Seminar (məşğələ) nəticələrinə görə
20 bal
Kurs işinin hazırlanması və müdafiəsinə görə
10 bal

Qiymətləndirmə meyarları
- 10 bal - tələbə keçilmiş materialı dərindən başa düşür, cavabı dəqiq və hərtərəflidir.
- 9 bal - tələbə keçilmiş materialı tam başa düşür, cavabı dəqiqdir və mövzunun məzmununu aça bilir.
- 8 bal - tələbə cavabında ümumi xarakterli bəzi qüsurlara yol verir;
 - 7 bal - tələbə keçilmiş materialı yaxşı başa düşür, lakin nəzəri cəhətdən bəzi məsələləri əsaslandıra bilmir
- 6 bal - tələbənin cavabı əsasən düzgündür.
- 5 bal - tələbənin cavabında çatışmazlıqlar var, mövzunu tam əhatə edə bilmir.
 - 4 bal - tələbənin cavabı qismən doğrudur, lakin mövzunu izah edərkən bəzi səhvlərə yol verir;
- 3 bal - tələbənin mövzudan xəbəri var, lakin fikrini əsaslandırmağı bacarmır;
 - 1-2 bal - tələbənin mövzudan qismən xəbəri var;
 - 0 bal - suala cavab yoxdur.

Semestr imtahanı  nəticəsinə görə - maksimum 50 bal
Hər biletdə5 sual , hər suala – maksimum 10 bal verilir.

A) Qiymətləndirmə . 100 ballıq sistem üzrə tələbə semestr ərzində bir dəfə imtahan verir. İmtahanda 100 baldan maksimum 50 bal toplamaq mümkündür.  İmtahanda hər biri 10 bal olmaqla 5 sual üzrə qiymətləndirmə aparılır.
30 bal fənnin xarakterinə uyğun olaraq müəllim tərəfindən dərslərdə cari fəallığa görə, 10 bal sərbəst işlərin yerinə yetirilməsinə görə, 10 bal da davamiyyətə görə verilir. Tələbənin məşğələdəki hər bir cavabı 0-10 ballıq sistem üzrə qiymətləndirilir. Hər fəndən tələbənin minimum 3 cavabı, yəni 3 qiyməti olmalıdır. Semestrin sonunda fəallıq zamanı toplanan balların cəmi tapılır, cəmdən alınan rəqəm cavabların sayına bölünür, bölünmədən alınan rəqəm dərslərdə fəallıq 30 olduğundan 3-ə vurulur.
Yekunda fəndən minimum 51 bal toplamayan tələbə həmin fənni mütləq yenidən bir semestr oxuyub təkrar imtahan verməlidir. 100 baldan minimum 51 bal toplamaqla yanaşı tələbə final üçün ayrılan 50 baldan da minimum 17 bal toplamalıdır. 50 baldan 17 bal toplaya bilməyən tələbə də fənn üzrə yekun balın cəmindən asılı olmayaraq həmin fənni mütləq yenidən bir semestr oxuyub təkrar imtahan verməlidir.
Qeyd: Əgər fənn üzrə kurs işi nəzərdə tutulubsa, onda seminar və laborator dərslərə görə-20, kurs işinin hazırlanması və müdafiəsinə görə -10 bal verilir.
B) Semestr nəticəsinə görə qiymətləndirmə(imtahan və imtahana qədər toplanan ballar əsasında):
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin standartına əsasən (23 aprel 2010-cu il tarixli, 75 saylı qərar) konkret fənn üzrə semestr ərzində toplanmış balın yekun miqdarına görə təhsil alanların biliyi aşağıdakı kimi qiymətləndirilir:

N
ballar
qiymət
kateqoriya
1
91-100
 Əla
A
2
81-90
Çox  yaxşı
B
2
71-80
Yaxşı
C
3
61-70
Kafi
D
4
51-60
qənaətbəxş
E
5
  0-50
qeyri-kafi
F

X. İmtahanın keçirilmə forması: yazılı
XI. İmtahan sualları:
    1. ƏTM-in predmeti, şöbələri
    2. ƏTM-in əməkdaşlıq etdiyi elm  sahələri
    3. Ədəbiyyat tədrisinin prinsipləri
    4. ƏTM-in tədqiqat üsulları
    5. ƏTM-in tədrisi tarixi
    6. Təhsil sahəsində islahatların aparılmasını zəruri edən şərtlər
    7. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: dövlət standartı bölməsində əhatə olunan məsələlər
    8. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsil proqramı(kurikulum) bölməsində əhatə olunan məsələlər
    9. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi təhsilin məzmunu başlığında əhatə olunan məsələlər
    10. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsilverənlərin  keyfiyyət göstəriciləri və təhsilalanların bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi barədə ümumi məlumat
    11. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi orta və tam orta təhsil  səviyyələrində ümumi təlim nəticələri və ədəbiyyat üzrə məzmun standartı barədə ümumi məlumat
    12. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları (kurikulumları) sənədi: pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri bölməsində əhatə olunan məsələlər
    13. "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təlim nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi və monitorinqi bölməsi
    14. Ədəbiyyat kursunun məzmunu, ənənəvi və yeni kursun xarakterik cəhətləri, siniflər üzrə təlim nəticələrinin fərqli təqdimatının səbəbləri və faydası
    15. Ədəbiyyat kursunun məktəbdə öyrədilməsi sistemi. VIII-IX proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
    16. X-XI sinifdə proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
    17. Ədəbiyyat kursunun məzmununda nitq inkişafı məsələlərinin qoyuluşu barədə ümumi məlumat
    18. Ədəbiyyat fənn kurikulumunun məzmunu və quruluşu: bölmələri və alt bölmələri
    19. Ədəbiyyat fənnin əhəmiyyəti, məqsəd və vəzifələri.
    20. Ənənəvi tədris proqramı və yeni təhsil proqramının xarakterik cəhətləri
    21. Ədəbiyyat üzrə ümumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, əsas və alt-standartlar, onların məzmunu və  tədris prosesində rolu
    22. Məzmun standartı anlayışı: biliyin növləri
    23. Məzmun standartı anlayışı: fəaliyyətin növləri
    24. Ədəbiyyat tədrisini təşkilinə  verilən tələblər: C. Əhmədovun metodikası və ƏTM proqramı əsasında.
    25. Ədəbiyyat  tədrisinin təşkilində müəllim üçün zəruri olan bilik və bacarıqlar
    26. "Təhsil haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanunu"nda təhsilin, ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələri barədə
    27. Ədəbiyyat dərslərinin quruluşu; ənənəvi dərsin mərhələləri
    28. Ədəbiyyat təlimində yeni texnologiyalar: TTİMY texnologiyası ilə qurulan dərslər
    29. Fəal(interaktiv) təlimin motivasiya mərhələsi
    30. Fəal(interaktiv) təlimdə tədqiqat aparılması mərhələsi: tədqiqat suallarının qoyulması və tədqiqat işinin təşkili qaydası
    31. Fəal(interaktiv) təlimdə məlumatın müzakirəsi və təşkili, nəticənin çıxarılması,  yaradıcı tətbiq etmə və qiymətləndirmə (və ya refleksiya) mərhələsi
    32. Fəal dərsdə "Problemli şəraitin yaradılması" mexanizmi
    33. Fəal dərsdə  "Şagirdin tədqiqatçı, müəllimin bələdçi(fasilitator)" mexanizmi
    34. Fəal dərsdə "Dialoq və əməkdaşlığın zəruriliyi" mexanizmi
    35. Fəal dərsdə "Psixoloji dəstək: hörmət və etibar" mexanizmi
    36. İnteraktiv təlim üsullarının üstünlükləri
    37. Şaxələndirmə, Venn diaqramı
    38. "Beyin həmləsi", T-sxem
    39. Kublaşdırma, Proqnozlaşdırılmış oxu-1
    40. Ədəbi məktublar,  Karusel
    41. Proqnozlaşdırılmış oxu -2, Fasiləli oxu
    42. "BİBÖ", İNSÖRT
    43. "İki hissəli gündəlik", "Konseptual cədvəl"
    44. Sankveyn(5-lik), Blum  taksonomiyası
    45. Çarpaz müzakirə(debat), Müzakirə(diskussiya)
    46. Ziqzaq(dolanbac), Söz mənimdir, Qalereya gəzintisi
    47. Esselər, Müsahibə əsasında oçerk,
    48. "Açar sözlər", "Rollu oyunlar"
    49. Auksion(hərrac), Söz assosiasiyası
    50. Anlayışın çıxarılması, Problemin həlli
    51. Layihənin hazırlanması, "Qərarlar ağacı"
    52. "İdeyalar xalısı"
    53. Fəal(interaktiv)  təlimdə iş formaları
    54. Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması: illik və gündəlik planlar
    55. Gündəlik plan nümunələri. Dərs icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
    56. Fəal(interaktiv)  dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb olunan keyfiyyətlər.
    57. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: psixoloji dəstəkləmə
    58. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: fikrin təhrik edilməsi
    59. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: məlumatla təmin etmə
    60. Müəllimin fasilitasiya qaydaları: təşkilati dəstəkləmə
    61. Ədəbiyyat dərslərinin növləri, metodbirləşmələr.
    62. İcmal materiallarının öyrədilməsinə həsr olunan dərslər: giriş mövzuları və tarixi-ədəbi icmalların tədrisi
    63. Sənətkarın həyatı, yaradıcılıq yolu icmallarının tədrisi
    64. Müəllimin dərslik komplektinə tənqidi yanaşmasında nəzərə alınmalı məsələlər
    65. Ədəbiyyat nəzəriyyəsi materiallarının öyrədilməsi və nitq inkişafı işləri
    66. Fəal(interaktiv) təlimdə təlim nəticələrinin(dərs məqsədinin) müəyyənləşdirilməsi qaydası
    67. Fəal(interaktiv) dərslərdə alt-standartların seçilməsində nəzərə alınmalı cəhətlər
    68. Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi üçün tapşırıq nümunəsi
    69. Şagirdlərin tənqidi təfəkkürünün inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
    70. Şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün  inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
    71. Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi
    72. Ədəbi əsərlərin məzmunun öyrədilməsi(induktiv dərslər)
    73. Tənqidi Təfəkkürün İnkişafında Mütaliə və Yazı  texnologiyası əsasında əsərin məzmunu üzərində işin təşkili(nümunə)
    74. Fəal(interaktiv)  təlim əsasında  əsərin məzmunu üzərində iş(nümunə)
    75. Nəsr əsərlərinin məzmununa həsr olunan dərsin quruluşu
    76. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili(deduktiv dərslər)
    77. Əsərin təhlili prinsipləri: ideyalılıq, məzmunla formanın vəhdəti, tarixilik, pedaqoji
    78. Təhlil dərslərinin quruluşu(Əsərin təhlili üzərində iş)
    79. Əsərin məzmunu üzrə iş dərslərinə alt-standartların seçilməsi şərtləri
    80. Əsərin təhlili üzrə iş dərslərinə alt-standartların seçilməsi şərtləri
    81. Ədəbiyyat təlimində əyanilik
    82. Ədəbiyyat dərslərində şifahi  nitqin inkişafı
    83. Ədəbiyyat dərslərində yazılı nitqin inkişaf etdirilməsi
    84. Diaqnostik qiymətləndirmə
    85. Formativ qiymətləndirmə
    86. Summativ qiymətləndirmə
    87. Yarımillik qiymətləndirmənin çıxarılması qaydaları
    88. Şagirdlərin yerinə yetirdikləri tapşırıqların faizlə miqdarı və qiymətləndirilməsi
    89. Ədəbiyyat üzrə sinifdənxaric və məktəbdənkənar işlər
    90. Ədəbiyyat dərslərində yaradıcı tapşırıqlar(nümunə)

                                                                                              




XII: Fənnin təqvim-tematik planı:
Mühazirə (304-306-cı qruplar)
Həftə
Tarix/
saat
Mövzunun adı və əhatə etdiyi məsələlər
Tapşırıq
Mənbə
1
19.02.2020
2 saat

1. ƏTM-in predmeti və nəzəri əsasları
(Ədəbiyyat müəllimi hazırlı­ğın­da kursun yeri və əhəmiy­yəti. ƏTM-in pred­meti və nəzəri əsasları, şöbələri və tədqiqat üsulları )
Plan əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək, qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.41-50.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.9-17
2
26.02.2020
2 saat

2. Ədəbiyyat kursunun  məzmunu və məktəbdə öyrədilməsi sistemi
(Kursun məzmununa təsir edən amillər    bu məzmunun formalaşması, ədəbiyyatın orta məktəbdə öyrədilməsi sistemi və bunu bilməyin vacibliyi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.75-102.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.61-83.
3
4.03.2020
2 saat

3. Təlim strategiyaları. Ədəbiyyat tədrisinin təşkilinə verilən tələblər
(Ədəbiyyat tədrisinə verilən tə­ləb­lərin təsviri və məzmunu, on­ların müəllimin gələcək fəaliy­yə­tinə təsiri imkanları)
Plan əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək, qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.121-129.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.50-60
4


11.03.2020
2 saat

4. Ədəbiyyat üzrə təlim nətic­ə­lərinin məzmunu, müqayisəsi və təhlili
(Ədəbiyyat dərslərində təlim nəti­cələrinin yeri, məzmunda varis­liyin gözlənilməsi, inkişaf­yö­nüm­lülük, təlim nəticələrinin reallaş­dırılması şərtləri)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.76,80, 321, 333.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016.
5
18.03.2020
2 saat


5. Ədəbiyyat təlimində yeni tex­­nologiyalar: TTİMY texnolo­giyası ilə qurulan  dərslər
(Ədəbiyyatın istifadə etdiyi yeni texnologiyalar barədə ümumi mə­­­lumat, TTİMY texnolo­giya­sı­nın məzmunu, əhəmiyyəti və on­dan isti­fa­dəyə dair ilkin bacarıq­lar)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 137-142.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.99-104
7
1.04.2020
2 saat
                
6. Fəal(interaktiv) təlimlə quru­lan dərslər
(Fəal(interaktiv)  dərslər təlimdə təfəkkürə, tədqiqata əsaslanan yeni yanaşma kimi. Onun məz­munu və quruluşu. Dərs mərhə­lələrində görülən işlərin məzmu­nu, onları reallaşdırmaq üçün ilkin bilik və  bacarıqlar)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:2020, səh.143-162.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh. 96-99; 131-135.
8
8.04.2020
2 saat

7. Fəal(interaktiv)  təlimin  me­xa­nizmləri
(Fəal(interaktiv)  təlimin mexa­nizmlərinin məzmunu və əhəmiy­yəti, onlara əməl etmənin vacib­liyi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laş­maq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.162-166.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.126-128.
 9
15.04.2020
2 saat
8. Fəal(interaktiv)  təlimdə   iş formaları və qrup tapşırıqları sistemi
(İş formaları və qrup tapşı­rıq­larının məzmunu və istifadə mə­qamları, onlardan istifadə zamanı yol verilən qüsurlar və onların ara­dan qaldırılması yolları)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.203-205.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.154-157.
10
22.04.2020
2 saat
9. Müəllimin təlim fəaliyyəti­nin planlaşdırılması. Dərs icma­lı­nın tərtibinə dair tövsiyələr
(Planlaşdırma işinin məzmunu, əhəmiyyəti, növləri və onun həy­ata keçirilməsi üçün lazım olan bacarıqlar)
Plan əsasında mən­bə­lər üzərində iş, sitat seçmək, müza­kirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.207-216.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:2016, səh.84-104.
11
29.04.2020
2 saat
10. Fəal(interaktiv)  dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb olunan keyfiyyətlər
(Ədəbiyyat müəlliminin fəaliy­yə­ti­nin məqsəd və vəzifələri, rəsmi sənədlərin buna verdiyi imkanlar, müəllimin fasilitasiya bacarıqları, onlara riayət etmənin vacibliyi)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laş­maq, internet üzrə axtarış

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.217-226.
2. İnternet resursları
12
6.05.2020
2 saat
 11. İcmal materiallarının (giriş, tarixi-ədəbi və sənət­karın hə­ya­tı, yaradıcılıq yolu)  öyrədil­məsi
(İcmal  materiallarının proqramda yeri və  tədrisinin əhəmiyyəti, on­ların tədrisi yolları)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqaml­arı müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.236-272.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh. 279-292.
13

13.05. 2020
2 saat
12. Ədəbi əsərlərin öyrə­dil­mə­si: ədəbi əsərlərin məzmu­nu­nun öyrədilməsi (induktiv dərs­lər)
(Ədəbi əsərlərin proqramda yeri, tədrisinin əhəmiyyəti. Məzmun dərsləri yeni bilik verən dərs tipi kimi. İnduktiv dərslərin mahiyyəti, onlarda əhatə olunan işlər, dərs­lərin qurulmasında nəzərə alın­ma­lı məsələlər)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 273-295.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.128-129.
14
20.05.2020
2 saat
13. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili (deduktiv dərslər)
(Ədəbi əsərlərin təhlilinin proq­ram­da yeri, qarşısında duran məqsəd və vəzifələr. Təhlil dərs­ləri deduktiv dərs kimi. Deduktiv dərslərin mahiyyəti, onlarda əha­tə olunan işlər, dərslərin qurul­ma­sında nəzərə alınmalı məsə­lə­lər)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqaml­a­rı müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 296-307.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.128-129
15
27.05.2020
2 saat
14. Ədəbiyyat dərslərində nitq inkişafı
(Ədəbiyyat dərslərində nitq in­ki­şafı işlərinin məzmunu, əhəmiy­yəti, nitq inkişafı üzrə məzmun xətlərinin əhatə etdiyi məsələlər  və onların həyata keçirilməsi şərtləri)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, sitat seçmək, müza­kirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 308-309, 321-340
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.295-321.
 16
3.06.2020
2 saat
 15. Ədəbiyyat dərslərində qiymətləndirmə
(Qiymətləndirmə işinin məzmu­nu, əhəmiyyəti, növləri, onlardan istifadənin elmi-metodik əsasları)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laş­maq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.314-318.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.338-345.


XIII. Fənnin təqvim-tematik planı:
Seminar məşğələləri - 45 saat (304-cü qrup)

Həftələr

Tarix/saat
Mövzunun adı və əhatə etdiyi məsələlər
Tapşırıq
Mənbə
 1
17.02.20
2 s.
1. ƏTM-in predmeti və nəzəri əsasları
(Ədəbiyyat müəllimi hazırlı­ğın­da kursun yeri və əhəmiyyəti ƏTM-in pred­meti və nəzəri əsasları, şöbə­ləri və tədqiqat üsulları )
Plan əsasında mənbələri nəzər­dən keçirmək, qeyd­lər aparmaq, mübahisəli mə­qam­­ları qeyd et­mək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.41-50.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.9-17
1
18.02.20
2 s.
2. Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi tarixi
(Ədəbiyyatın tədrisi tarixinin bilməyin vacibliyi, öyrənmə və öyrədilmə anlayışları, ədəbiy­yat tədrisinin keçdiyi yol, onun qısa elmi-metodik səciyyəsi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.51-57
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.18-37
2
24.02.20
2 s.
3. Ümum təhsil pilləsinin dövlət standartı və proqramı (kurikulumları)
 (Sənədin məzmunu və quruluşu, fənn kurikulumunun və ədəbiyyat müəlliminin hazırlığında onun rolu)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mü­bahi­səli məqam­ları mü­əy­yən etmək, mü­za­kirələrə hazır­laş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.58-74.
2. e-qanun.az
3.  edu.gov.az. , sənədlər   
3
2.03.20
2 s.
4. Ədəbiyyat kursunun  məzmunu və məktəbdə öyrədilməsi sistemi
(Kursun məzmununa təsir edən amillər    bu məzmu­nun  for­ma­laşması, ədəbiy­yatın orta məktəb­də öyrədil­məsi sistemi və bunu bilməyin vacibliyi)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.75-102.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.61-83.
3
3.03.20
2 s.
5. Ədəbiyyat fənni üzrə təhsil proqramı (kurikulumu)
(Ədəbiyyat təhsil proqramının böl­mələri, onların əhatə etdiyi məsə­lələr, müəllim hazırlığında həmin bölmələrin yeri və əhə­miyyəti)
Plan əsasında mən­bələri nəzər­dən ke­çirmək, qeyd­lər apar­maq, mübahisəli mə­qam­­ları qeyd etmək, müzakirələrə hazır­laş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.103-120 və səh. 321-340
2. edu.gov.az. , sənədlər   
5


16.03.20
2 s.
6.Təlim strategiyaları. Ədəbiyyat tədrisinin təşkilinə verilən tələblər
(Ədəbiyyat tədrisinə verilən tələb­lərin təsviri və məzmunu, onların müəllimin gələcək fəa­liyyətinə tə­siri imkanları)
Plan əsasında mənbələri nəzər­dən keçirmək, qeydlər aparmaq, mübahisəli mə­qam­ları qeyd et­mək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.121-129.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.50-60
5
17.03.20
2 s.
7. Ədəbiyyat üzrə təlim nəticələrinin məzmunu, müqayisəsi və təhlili
(Ədəbiyyat dərslərində təlim nə­ticələrinin yeri, məzmunda va­ris­liyin gözlənilməsi, inki­şaf­yönüm­lülük, təlim nəticələrinin reallaş­dırılması şərtləri)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.76,80, 321, 333.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016.
7
30.03.20
2 s.
8. Ədəbiyyat təlimində yeni texnologiyalar: TTİMY texnologiyası ilə qurulan  dərslər
(Ədəbiyyatın istifadə etdiyi yeni texnologiyalar barədə ümumi mə­lumat, TTİMY texnolo­gi­ya­sı­nın məz­munu, əhəmiyyəti və ondan istifadəyə dair ilkin bacarıqlar)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 137-142.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.99-104
7
31.03.20
2 s.
9. Fəal(interaktiv) təlimlə qurulan dərslər
(Fəal(interaktiv)  dərslər təlimdə təfəkkürə, tədqiqata əsaslanan yeni yanaşma kimi. Onun məz­munu və quruluşu. Dərs mər­hə­lə­lərində görülən işlərin məzmunu, onları reallaşdırmaq üçün ilkin bi­lik və  bacarıqlar)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:2020, səh.143-162.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh. 96-99; 131-135.
8
6.04.20
2 s.
10. Fəal(interaktiv)  təlimin  mexanizmləri
(Fəal(interaktiv)  təlimin mexa­nizm­lərinin məzmunu və əhəmiy­yəti, onlara əməl etmənin vacib­li­yi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli məqam­ları müəy­yən etmək, müza­kirələrə hazır­laş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.162-166.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh126-128.
9
13.04.20
2 s.
11. Ədəbiyyat təlimində interak­tiv iş üsulları (metod və texni­ka­lar - 1-14)
(İnteraktiv təlim üsullarının ma­hiy­yəti və əhəmiyyəti, ənənəvi təlim üsullardan fərqi,  məzmunu, isti­fadə məqamları)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli məqamları müəy­yən etmək, müza­kirələrə hazırlaş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.173-188.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.135-153
9
14.04.20
2 s.
12. Fəal(interaktiv) təlimdə iş üsulları(metod və texnikalar -15-32) (Fəal(interaktiv) təlim üsul­larının məzmunu, istifadə məqam­ları və əhəmiyyəti, onlardan istifa­də imkanları, ilkin bacarıqlar)   
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müza­kirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.188-203.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh. 135-153.
10
20.04.20
2 s.
13. Fəal(interaktiv)  təlimdə
 iş formaları və qrup tapşırıqları sistemi
(İş formalarının məzmunu və isti­fa­də məqamları, onlardan istifadə zamanı yol verilən qüsurlar və on­ların aradan qaldırılması yolları)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mü­­bahi­səli mə­­qam­ları mü­əy­yən etmək, mü­za­kirələrə hazır­laş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.204-206.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.154-157.
11
27.04.20
2 s.
14. Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaş­dırıl­ma­sı. Dərs icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
(Planlaşdırma işinin məzmunu, əhə­miyyəti, növləri və onun həya­ta keçirilməsi üçün lazım olan ba­ca­rıqlar)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, sitat seçmək, müza­ki­rə­lə­rə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.208-217.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:2016, səh.84-104.
11
28.04.20
2 s.
15. Fəal(interaktiv)  dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tə­ləb olunan keyfiyyətlər
(Ədəbiyyat müəlliminin fəaliy­yə­ti­nin məqsəd və vəzifələri, rəsmi sənədlərin buna verdiyi imkanlar, müəllimin fasilitasiya bacarıqları, onlara riayət etmənin vacibliyi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli mə­qam­ları müəy­yən etmək, müza­kirələrə hazır­laş­­maq, internet üzrə axtarış
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.218-227.
2. İnternet resursları
12
4.05.20
2 s.

16. Ədəbiyyat  dərslərinin növ­ləri. Metodbirləşmələr
(Ədəbiyyat dərslərinin növləri, on­ların əsas cəhətləri, dərs­lər­də gü­düləcək əsas məqsədlər və bu za­man müəllimin görə­cəyi işlərin məz­­­munu, metod­birləşmənin ma­hiyyəti, məz­munu və fəaliyyət mexanizmi)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müza­ki­rələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.228-236.

13
11.05.20
2 s.
 17. İcmal və tərcümeyi-hal ma­teriallarının öyrədilməsi
(İcmal və tərcümeyi-hal ma­terial­larının proqramda yeri, tədrisinin əhəmiyyəti, nəzərə alınmalı cəhət­lər və tədrisinin həyata keçiril­mə­sinin metodik şərtləri)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli məqam­ları müəy­yən etmək, müzaki­rələrə hazır­laşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.237-273.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh. 279-292.
14
18.05.20
2 s.
18. Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi: ədəbi əsərlərin məzmununun öyrədilməsi (induktiv dərslər)
(ədəbi əsərlərin proqramda yeri və tədrisi qarşısına qoyulan vəzifələr. Əsərlərin məzmunu üzərində iş induktiv dərs kimi.  İnduktiv dər­s­lərin mahiyyəti, onlarda əhatə olu­nan işlər, dərslərin qurulmasında nəzərə alınmalı məsələlər)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqaml­arı müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 274-296.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.128-129.


2 s.
19. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili (deduktiv dərslər)
(Ədəbi əsərlərin təhlilinə proq­ra­mın ayırdığı yer. Təhlil dərs­lərinin məqsəd və vəzifələri təhlil dərsləri deduktiv dərs kimi. Deduktiv dərs­lərin mahiyyəti, onlarda əhatə olu­nan işlər, dərslərin qurulmasında nəzərə alınmalı məsələlər)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laş­maq

1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 297-308.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.128-129

2 s.
20 .Ədəbiyyat dərslərində nitq inkişafı
(Ədəbiyyat dərslərində nitq inki­şafı işlərinin məzmunu, əhə­miy­yəti, nitq inkişafı üzrə məzmun xət­lərinin əhatə etdiyi məsələlər  və onların həyata keçirilməsi şərt­ləri)
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müza­kirələrə hazırlaşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh. 309-310, 322-341
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.295-321.


2 s.
21. Ədəbiyyat dərslərində əya­nilik
(Fəal(interaktiv) təlimdə əyaniliyin yeri, növləri, əhə­miyyəti və onlar­dan səmərəli isti­fa­də imkanları )
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqam­ları müəyyən etmək, müzakirələrə hazır­laşmaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.310-313
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.333-337.


2 s.
22. Ədəbiyyat dərslərində qiy­mətləndirmə
(Qiymətləndirmə işinin məzmunu və əhəmiyyəti. Qiymətləndirmə növləri, onları həyata keçirmə qay­daları)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli məqamları müəy­yən etmək, müza­kirələrə hazırlaş­maq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020, səh.314-318
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.338-345.
16
1.06.20
2 s.
23. Ədəbiyyat üzrə sinif­dən­xa­ric və məktəbdənkənar işlər
(Sinifdənxaric və məktəbdənkənar işlərin əhəmiyyəti, məzmunu, növ­ləri və onları həyat keçirmə qay­da­ları)
Plan əsasında mən­bələr üzərində iş, qeydlər götür­mək, mübahisəli məqaml­arı müəy­yən etmək, müzaki­rələrə hazır­laşmaq
1.Mühazirə slaydları.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016, səh.347-378.
                                                        
                                

Müəllim:_____________ dos. Fəxrəddin Yusifov

Tarix: 5 fevral 2020-ci il













 Laborator məşğələləri (15 saat)

Həftələr

Tarix/saat
Mövzunun adı və əhatə etdiyi məsələlər
Tapşırıq
Mənbə

 


2 s.
1.Dərs modellərinin qurulması üçün tövsiyələr
(standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Auditoriyada
ədəbiyyat dərsliyindən istənilən bir mövzu üzrə ilkin dərs icmalı nümunəsini hazırlamaq
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2 s.
2.V-IX siniflərdə əsərlərinin məzmununa həsr olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin məzmun üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2 s.
3.V-IX  siniflərdə əsərlərinin təhlilinə  həsr olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin təhlili  üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2.
4.X-XI siniflərdə  əsərlərin məzmununa həsr olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin məzmun üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2.
5.X-XI siniflərdə əsərlərin təhlilinə  həsr olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin təhlili  üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2 s.
6.X-XI siniflərdə "sənətkarın həyatı və yaradıcılıq yolu" materiallarının tədrisinə dair dərs modellərinin qurulması (sərbəst seçim)
(istənilən bir mövzu üzrə standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

2 s.
7.X-XI siniflərdə tarixi-ədəbi icmalların tədrisinə dair dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(istənilən bir mövzu üzrə standartların seçilməsi, təlim nəticələri,  motivasiya – tədqiqat sualı,  qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
Mövzuya dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,   biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri  üçün ədəbiyyat dərslikləri

1 s.
8.Pedaqoji təcrübə zamanı dərslərin müşahidə edilməsi sxemi
Təqdim olunan şablonun müzakirəsi



                                              Müəllim:_____________ dos. Fəxrəddin Yusifov

Tarix: 5 fevral 2020-ci il

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Təlim strategiyalaraı: ədəbiyyat dərslərinin təşkili

Fəal(interaktiv) təlim

Dərs icmalı nümunəsi (Məzmun üzrə iş)