ƏTM sillabus, 2019-2020-ci tədris ili
AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASI TƏHSİL NAZİRLİYİ
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT PEDAQOJİ UNİVERSİTETİ
|
“Təsdiq edirəm”
Kafedra müdiri: dos
Nazilə Abdullazadə
Protokol №_1_
Tarix: 5 fevral 2020-ci il
|
FAKÜLTƏ: Filologiya
KAFEDRA: Ədəbiyyatın
tədrisi texnologiyası
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası fənni üzrə
işçi tədris planı (sillabus)
Bakı - 2020
İxtisas (kodu): 050101 - Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi
Qrup: 304,
305, 306
Bölmə: Azərbaycan
I.
Müəllim haqqında məlumat: Yusifov
Fəxrəddin Allahverdi oğlu, pedaqogika
üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
II.
Məsləhət günləri və saatları: I - V günlər saat 14.00-dan 17-30-a dək
İşçi telefon nömrəsi:
Mob.: +99450-388-81-56,
+99470 -388-81-56
Vatsap: +99450 -388-81-56
Kafedra: (012) 493-92-56
IV.
Fənn haqqında məlumat:
Fənnin kodu və adı:
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası
Təhsil səviyyəsi: Bakalavriat
Kredit sayı: 7
Tədris yükü (saat) cəmi: 210 saat. Ondan auditoriyadankənar 120 saat, auditoriya
90 saat: 30 saat mühazirə: 45 saat məşğələ; 15
saat laborator məşğələ.
Tədris ili: 2019-2020. Semestr: VIII ( yaz)
V.
Fənnin öyrənilməsi üçün materiallar
Tələb olunan
dərsliklər və dərs vəsaitləri:
Zəruri ədəbiyyatlar:
1. Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Pedaqoji təmayüllü ali təhsil
müəssisələrinin filologiya fakültəsi
bakalavriat təhsil səviyyəsi üçün dərslik, Bakı: 2020.
2. Yusifov F. Ədəbiyyat dərslərinin təşkili. Bakı: 2003.
3.
Həsənli B. Ədəbiyyatın
tədrisi metodikası. Bakı: 2016
Əlavə
tövsiyə olunan ədəbiyyatlar:
1. Qarabağlı Ə. Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi
metodikası. Bakı: 1968.
2. Orta məktəbdə ədəbiyyat tədrisi. I və II
hissə, Bakı: 1976.
3. Veysova Z. Fəal\interaktiv təlim, müəllim üçün vəsait. Bakı: 2006.
4. Aslanov Y., Ədəbiyyat tədrisi: ənənə və
müasirlik. Bakı: 2011.
5. Hüseynoğlu S. Ədəbiyyat dərslərində yeni
texnologiyalar: fəal/interaktiv təlim. Bakı: 2009.
VI. Fənnin təsviri
və məqsədi:
Fənnin təsviri:
Bu fənn tələbələrin ixtisasları üzrə ədəbiyyat müəllimi
kimi yetişməsinə, ilkin peşə hazırlığı işinə, bu yönümdə bilik, bacarıq, vərdişlərin və dəyərlərin qazanmasına xidmət edir
Fənnin hədəf və məqsədi:
Gələcək
müəllimlik fəaliyyətində tələbələrə
lazım olan elmi-metodik biliklər vermək, onlara peşə vərdişləri aşılamaq,
təhsil islahatının ruhuna uyğun olan, tədris prosesinin təşkili və idarə
olunmasına, şəxsi təhsilini təşkil etməyə, qabaqcıl təcrübəni öyrənib öz iş
təcrübəsində ondan istifadə etməyə, əldə etdiyi təcrübəni başqaları ilə bölüşə
bilməyə, müasir təlim texnologiyalarından iş prosesində yaradıcılıqla istifadə
etməyə dair mühüm bacarıqlar aşılamaq, onlarda müvafiq kompetensiyalar
formalaşdırmaq.
Kursun
məqsədi. Kursu başa vuran tələbələr həm nəzəri, həm də praktik hazırlığa malik
olacaqlar. Növbəti semestrdə pedaqoji təcrübə zamanı bu bilik, bacarıq, dəyər
və keyfiyyətləri istehsalata tətbiq edəcəklər.
Fənnin qısa məzmunu
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası kursu ixtisası üzrə orta
ümum təhsil məktəblərində ədəbiyyat fənninin öyrədilməsi yollarına, müasir
tələblər ruhunda tədrisinin təşkilinə dair
tələbələrə əsaslı nəzəri bilik, metodik
istiqamət və praktik bacarıqlar verir.
Ədəbiyyat müəllimlərində müvafiq bilik, bacarıq, vərdiş dəyər və keyfiyyətlərin
formalaşdırılması işini həyata keçirir.
Bilməlidir:
- ədəbiyyat dərslərinin şagirdlərin vətənpərvərlik,
azərbaycançılıq, dövlətçilik, əxlaqi-mənəvi
tərbiyəsində, dünyagörüşünün inkişafında, onlarda həyati bacarıqların
formalaşdırılmasında rolunu
-ədəbiyyat dərslərində şagirdlərin məntiqi, tənqidi
və yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yollarını,
-ədəbiyyat müəlliminin peşəkarlığının inkişaf
etdirilməsi yollarını, gənc ədəbiyyat müəllimi kimi yetişməsinə qoyulan tələbləri,
ədəbiyyat müəlliminin fəaliyyətini tənzimləyən
rəsmi sənədlərin, normativ-hüquqi aktların məzmununu
-ədəbiyyat müəlliminin fasilitator rolunu,
fasilitasiya qaydalarını
- Blum taksonomiyasına istinad etməklə idrak
prosesinə şagirdləri səfərbər etməyi
- uğurlu ədəbiyyat müəllimi imicinin əhatə etdiyi məsələləri,
- ədəbiyyat təlimində müasir təlim texnologiyalarını,
pedaqoji innovasiyaları, qabaqcıl təcrübənin nailiyyətlərini, İKT-dən istifadə
işinin məzmununu,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil
proqramının (kurikulumun) məzmununu, bölmələrini, onların əhatə etdiyi məsələləri,
onları reallaşdırmağın yollarını,
- ədəbiyyat dərslərinin təşkilini, təlim-tərbiyə
işlərinin məzmununu, sinifdənxaric və sinif işlərinin inteqrasiya imkanlarını,
- bir gənc ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil,
özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarını,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim
üçün vəsaitlərinin məzmunu və tərtibi qaydalarını, onlara tənqidi və yaradıcı
yanaşmanı
- tədrisi
planlaşdırma, təşkil etmə, tədris etmə, idarə etmə, qiymətləndirmə
işini, fərd, cütlər, kiçik və böyük qruplarla işin məzmununu
- -ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyatın tədrisi
sistemini, ədəbiyyatdan proqram materiallarının məzmununu, onların öyrədilməsinə
verilən elmi-metodik tələbləri
-ədəbiyyat dərslərində əyaniliyin yerini, istifadə
qaydalarını, fəndaxili və fənlərarası əlaqənin yaradılması yollarını
-ədəbiyyat dərsləri üçün təlim nəticələrini müəyyən
etməyi, fəal(interaktiv) təlimin tətbiqi imkanlarını, dərs mərhələlərində görülən
işlərin məzmununu, interaktiv metod və texnikaların məzmununu və ondan istifadə
metodikasını,
-ədəbiyyat tədrisinin inkişaf perspektivlərini,
-ədəbiyyat dərslərində qiymətləndirmə
materiallarını hazırlamağı
-ədəbiyyat tədrisi metodikası kursunun məzmunu, tədrisinin planlaşdırılması, təşkili,
qiymətləndirilməsi ilə bağlı nəzəri və praktik istiqamətdə rast gəlinən əsas
anlayışları, qaydaları, nəzəri prinsip və tədqiqat metodları haqqında sistemli
məlumatları
Bacarmalıdır:
- ədəbiyyat dərslərində şagirdlərin vətənpərvərlik,
azərbaycançılıq, dövlətçilik, əxlaqi-mənəvi
tərbiyəsini, dünyagörüşünün inkişafını, onlarda həyati bacarıqların
formalaşdırılmasını
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat fənninin tədrisinin
təşkili ilə bağlı, təhsil proqramında, rəsmi
sənədlərdə, normativ-hüquqi aktlarda irəli sürülən müddəaları, fakt, qayda, nəzəriyyə
və metodları təhlil etməyi
-tədrisin təşkili ilə bağlı və tədrislə əlaqəli
olan sahələrdə çətin tapşırıqları yaradıcı şəkildə həll etmək üçün əldə etdiyi
biliklərdən istifadə etməyi
-ədəbiyyat fənninin tədrisi zamanı yeni yanaşma tətbiq
etməklə, mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirməyi
-ədəbiyyatın öyrədilməsi zamanı yeni problemləri
aşkar etməyi, onların müxtəlif həlli yollarını təhlil edə və qiymətləndirə bilməyi
-tədris prosesi ilə bağlı məsələlərin həlli üçün
müvafiq informasiya, texnologiya və metodları seçə və onlardan istifadə etməyi,
həmçinin mövcud verilmiş informasiya əsasında gözlənilən nəticələri müəyyənləşdirməyi
və qiymətləndirməyi,
-layihələrə cəlb olunanda, onun həyata keçirilməsi
zamanı təşəbbüskarlıq, məsuliyyət, liderlik və komandada işləmək bacarıqlarını nümayiş etdirməyi,
- tədris fəaliyyəti ilə əlaqədar olan məsələləri Azərbaycan
və ən azı bir xarici dildə şifahi və yazılı şəkildə izah etməyi, peşəkar
müzakirələrdə iştirak etməyi,
- gənc ədəbiyyat müəllimi kimi onun yetişməsinə
qoyulan tələblərdən, bu sahədəki rəsmi sənədlərin məzmunundan irəli gələn vəzifələri
yerinə yetirməyi,
- uğurlu ədəbiyyat müəllimi imicini reallaşdırmağı,
- ədəbiyyat təliminin təşkilində müasir təlim
texnologiyalardan istifadə etməyi,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil
proqramının məzmunundan irəli gələn vəzifələri reallaşdırmağın yollarını,
- ədəbiyyat
dərslərində İKT-dən istifadəni, istifadə bacarıqlarını nümayiş etdirməyi
- ədəbiyyat dərslərini müasir tələblər ruhunda təşkil
etməyi, təlim-tərbiyə işlərinin məzmununu, sinifdənxaric işlə və sinif işlərinin
inteqrasiyasını,
- bir gənc ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil ,
özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarını tətbiq etməyi,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim
üçün vəsaitləri ilə işləməyi, onlara tənqidi və yaradıcı yanaşmanı,
- tədris işini müasir tələblər ruhunda
planlaşdırma, təşkil və tədris etmə, demokratik idarəetmə bacarığını nümayiş
etdirməni, prosesi düzgün, ədalətli, şəffaf və obyektiv qiymətləndirməyi.
-şagirdlərin məntiqi, tənqidi və yaradıcı təfəkkürünü
inkişaf etdirmək üçün tapşırıqlar sistemini tərtib edə bilmək bacarığını
nümayiş etdirməyi, Blum taksonomiyasına uyğun olaraq suallar qura bilməyi,
-təlim prosesində şagirdləri müstəqil tədqiqata və
layihələr icra etməyə istiqamətləndirmək işinin metodikasını
-innovativ təlim texnologiyaların, qabaqcıl təcrübənin
nailiyyətlərini öyrənməyi, iş təcrübəsinə tətbiq etməyi
Yiyələnməlidir:
- ədəbiyyat dərslərində mürəkkəb və gözlənilməyən şəraitdə
müstəqil şəkildə fəaliyyət göstərmək səriştəsinə,
- tədris prosesində, peşə fəaliyyətində, pedaqoji ünsiyyət prosesində sosial və etik
aspektləri nəzərə alaraq, peşəkar fəaliyyətinin ictimai həyatda rolunu və nəticələrini
qiymətləndirmək bacarığına,
- Ədəbiyyat müəlliminin fəaliyyəti göstərməsi
üçün qazanılmış bilik və bacarıqları təcrübədə
peşəkarlıqla tətbiq etmə və peşəkarlığının artırılmasını müstəqil şəkildə həyata
keçirmək qabiliyyətinə,
- Tədris prosesində və dərsdənkənar vaxtlarda təhsilalanların
- kiçik və böyük qrupların, kollektiv üzvlərinin əmək fəaliyyətini, tədqiqatçılıq
bacarıqlarını və təhsilini istiqamətləndirmək qabiliyyətinə
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyatın tədrisini
müstəqil şəkildə həyata keçirə bilmək səriştəsinə
- innovativ təlim texnologiyaları və qabaqcıl təcrübədən
bəhrələnməklə ədəbiyyat müəlliminin müstəqil fəaliyyət göstərməsi üçün lazım
olan, bilik, bacarıq, vərdiş, dəyər və keyfiyyətlərə
- gənclərimizin gələcəyin uğurlu müəllimi kimi
yetişməsinə qoyulan tələblərə və bu sahədəki rəsmi sənədlərin məzmunundan irəli
gələn vəzifələri müstəqil şəkildə icra etməyə
- uğurlu, səriştəli ədəbiyyat müəllimi imicinin
qazanılması yollarına,
- ədəbiyyat təliminin təşkilində müasir təlim
texnologiyalardan istifadəsi bacarığına,
- ümumtəhsil məktəblərində ədəbiyyat təhsil
proqramının məzmununa uyğun fəaliyyət göstərəcəyini, onun əhatə etdiyi məsələləri
düzgün icra edə biləcəyini, qarşıda duran təlim-tərbiyə və inkişaf bacarığını
müstəqil şəkildə nümayiş etdirmək
yollarına,
- ədəbiyyat
dərslərində İKT-dən istifadə işinin reallaşdırılması bacarığına,
- ədəbiyyat dərslərinin təşkilinə, təlim-tərbiyə
işlərinin məzmununa, sinifdənxaric və sinif işlərinin inteqrasiya imkanlarını
reallaşdırmaq bacarığına,
- gələcəyin ədəbiyyat müəllimi kimi özünütəhlil,
özünü inkişaf, özünü təhsil, özünü təsdiq etməyin yollarına,
- orta məktəbin ədəbiyyat dərslikləri və müəllim
üçün vəsaitləri ilə işləmək bacarıqlarına,
- tədris işini planlaşdırma, təşkil etmə, tədris
etmə, idarə etmə, qiymətləndirmə işini həyata keçirmək qabiliyyətinə.
Fənnin tədrisində istifadə olunan
tədris metodları:
Kurs qarşısına qoyduğu məqsədə çatmaq üçün
mühazirə, seminar və laborator məşğələlərdən istifadə edir. Mühazirələr
interaktiv formada, kompyuter və proyektor cihazından istifadə yolu ilə
aparılır. Bu zaman mövzuların tələblərinə uyğun olaraq tələbələrin qarşısına
elmi-metodik problemlər qoyulur, onların həlli yollarına dair fərziyyələr
alınır, sonra onların doğruluğunun araşdırılması istiqamətində müvafiq işlər
görülür. Müzakirə, problemli vəziyyət, problemin həlli, nəticə və
ümumiləşdirilmələrin aparılması, müəllim və tələbələrin əməkdaşlığı,
tələbələrin öz aralarında əməkdaşlı şəraitində qurulan mühazirələrdə idrak
fəallığın yaradılması hədəf götürülür. Seminar və laborator məşğələlərində
müzakirələr, iş nümunələrinin müşahidə olunması və təhlilinə, sərbəst və
yaradıcı işlərin yerinə yetirilməsinə üstünlük verilir. Fənnin tədrisində
istifadə olunan tədris metodları:
-
Təqdimatın
hazırlanması,
-
Yazı işi
-
Tapşırıqlar
-
Layihələr
-
Qrup
işləri
-
Praktik
məsələnin həlli
-
Sərbəst
işlər
-
Kurs işi
-
Kollokviumlar
-
İmtahan
VII. Tədris
siyasəti və davranış:
1. Davamiyyət. ADPU-da tələbələrin dərslərə
davamiyyətində mövcud qaydalara əsasən limit həddi gözlənilir. Bu səbəbdən də
müəllimlər tədris etdikləri fənlər üzrə tələbələrin dərslərə davamiyyətinin
düzgün qeydiyyatına birbaşa cavabdehdirlər. Dərslərə davamiyyətə görə balların
miqdarı fənnin sillabusunda da göstərilir və kursun başlanğıcında tələbələrə
elan edilir. Bütün dərslərdə
iştirak edən tələbə 10 bal qazanır. Auditoriya saatının 25% dən çoxunda iştirak etməyən tələbə
imtahana buraxılmır.
2. Akademik
plagiat. Plagiat (məsələn, yetərincə
istinad verilmədən internetdən köçürmə), kruizdə və ya imtahanda köçürmə
cəhdləri (köçürmə baş tutmasa belə!) və ya digər tələbə ilə müzakirə (kömək
etmək və ya kömək almaq cəhdləri) tələbənin həmin fəndən çıxarılmasına (akademik
kredit borcuna) səbəb olur. Belə halları görən müəllim fakültə rəhbərliyini
dərhal xəbərdar etməlidir.
3. Auditoriya
da etik davranış qaydaları:
Dərsdə
mövzudan kənar söhbətlər: dərsdə kənar söhbətlər
tələbələrin fəal dinləmə və qavramasını çətinləşdirir. Başqalarına qarşı
diqqətli olun, onların hüquqlarına hörmətlə yanaşın.
4. Diqqətsizlik:
Akademik dərs saatlarında tələbələrin müzakirələrə
qoşulması gözlənildiyinə görə diqqətli olmaq tələb edilir. Bu tələbəyə tədris
olunan materialı mənimsənilməsinə kömək
edir. dərs vaxtı elektron qurğulardan
ancaq tədris tədris məqsədləri üçün istifadə etmək olar. Mobil
telefonlar dərs vaxtı söndürülməlidir..
5. Tapşırıqlar
siyasəti:
Tapşırıqların
təqdimi və təhvil verilməsi. Tapşırıqlar
vaxtında tələbəyə təqdim olunmalı və nəzərdə tutulmuş müddətdə icra olunaraq təhvil
verilməlidir. Gecikdirilmiş tapşırıqlar qəbul olunmur.
Təqdimatlar:
Mövzu üzrə təqdimatlar,
layihələr, hesabatlar və digər tapşırıqlar akademik saat ərzində təqdim olunur. Onların qiymətləndirilməsi də dərs zamanı
aparılır.
VIII. Tələbənin müstəqil işi üçün tapşırıqlar
Semestr ərzində __1_
sərbəst iş tapşırığı verilir, hər tapşırığın yerinə yetirilməsi
qiymətləndirilir. Sərbəst iş mövzuları qiymətləndirmə iş üsulu şifahi olduqda
-, əlyazma (referat), təqdimat
olduqda isə РоwеrPoint təqdimatı formasında təhvil verilməlidir.
Sərbəst iş tələbənin fərdi fikirlərinin nəticəsi olduğundan plagiat yolverilməzdir.
Tələbənin sərbəst işinin növü və forması (fərdi,
komanda, qrup tapşırığı və s.) fənni tədris edən müəllim tərəfindən müəyyən
edilir
№
|
Sərbəst işin mövzuları
|
Sərbəst işin təhvil verilməsinin son tarixi
|
Qiymətləndirmə üsulu
|
1
|
Ədəbiyyat fənnin məzmunu və
öyrədilməsi sistemi
|
10-cu həftənin sonu
|
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
|
2
|
Fəal(interaktiv) dərsin mərhələləri (iş nümunəsi ilə)
|
10-cu həftənin sonu
|
Referat, şifahi sorğu, təqdimat
|
3
|
Fəal dərsin mexanizmlərinin
şərhi
|
10-cu həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
4
|
Ədəbiyyat dərslərində cari planlaşdırma
(iş nümunəsi)
|
10-cu həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
5
|
Ədəbiyyat dərslərində motivasiyanın
qurulması
(iş nümunəsi)
|
10-cu həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
6
|
İnduktiv dərslərin təşkili
(iş nümunəsi)
|
11-ci həftənin
sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
7
|
Deduktiv dərslərin təşkili(iş
nümunəsi)
|
11-ci həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
8
|
İcmal materiallarının öyrədilməsi(iş
nümunəsi)
|
11-ci həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
9
|
Tərcümeyi-hal
materiallarının öyrədilməsi(iş nümunəsi)
|
12-ci həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
10
|
Ədəbiyyat müəlliminin
keyfiyyətləri (qaydlar və şərh)
|
13-cü həftənin sonu
|
Referat, şifahi
sorğu, təqdimat
|
Kurs işi:
Kurs işinin (layihəsinin) yazılması və müdafiəsi
tələbənin müstəqil işinin əsas
formalarından biri olub kursun proqramı üzrə tədris materialının mənimsənilməsinə nəzarət vasitəsidir. Kurs işinin mövzuları kafedra
tərəfindən hazırlanır və semestrin
əvvəlində ən geci 15 gün müddətinə tələbəyə paylanır. Onun
hazırlanması, tərtibi və s. haqda tələbə məlumatlandırılır. Kurs işi tələbənin
tədqiqatçılıq və yaradıcılıq qabiliyyətini formalaşdırmağa xidmət etdiyindən, plagiat
yolverilməzdir.
Kurs
işinin hazırlanması strukturu:
-
Giriş;
-
Mövzunun əsas məsələlərinin həlli (şərhi);
-
Nəticə (təkliflər);
-
İstifadə edilmiş ədəbiyyatın siyahısı.
Kurs
işlərinin mövzuları:
(kurs işlərinin mövzuları
kafedradadır)
IX. Semestr ərzində qiymətləndirmə və bal bölgüsü:
Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyinin 11.09.2008-ci il tarixli 1060 nömrəli əmri ilə
təsdiq edilmiş "Kredit sistemi ilə təhsil alan tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsi
haqqında Əsasnamə"sinin tələbləri əsas götürülərək balların maksimum miqdarı – 100 bal
Semestr ərzində toplanan maksimum bal – 50 bal
Dərsə
davamiyyətə görə
|
10
bal
|
Tələbələrin sərbəst
işinə (referat, təqdimat, tədqiqat işi və s.) görə
Qeyd:
Plagiat halları
qəti qadağandır! Sərbəst işlə əlaqədar bütün tapşırıqların adı, təqdim olunma
şərtləri, vaxtı və qiymətləndirmə üsulu cədvəldə göstərilmişdir.
|
10
bal
|
Seminar
(məşğələ) nəticələrinə görə
|
20
bal
|
Kurs
işinin hazırlanması və müdafiəsinə görə
|
10
bal
|
Qiymətləndirmə meyarları
- 10 bal - tələbə keçilmiş
materialı dərindən başa düşür, cavabı dəqiq və hərtərəflidir.
- 9 bal - tələbə keçilmiş materialı tam başa düşür, cavabı dəqiqdir və
mövzunun məzmununu aça bilir.
- 8 bal - tələbə cavabında ümumi xarakterli bəzi qüsurlara yol verir;
- 7 bal
- tələbə keçilmiş materialı yaxşı başa düşür, lakin nəzəri cəhətdən bəzi məsələləri
əsaslandıra bilmir
- 6 bal - tələbənin cavabı əsasən düzgündür.
- 5 bal - tələbənin cavabında çatışmazlıqlar var, mövzunu tam əhatə edə bilmir.
- 4 bal
- tələbənin cavabı qismən doğrudur, lakin mövzunu izah edərkən bəzi səhvlərə
yol verir;
- 3 bal - tələbənin mövzudan xəbəri var, lakin fikrini əsaslandırmağı bacarmır;
- 1-2
bal - tələbənin mövzudan qismən xəbəri var;
- 0 bal
- suala cavab yoxdur.
Semestr imtahanı nəticəsinə görə
- maksimum 50 bal
Hər biletdə – 5 sual , hər suala – maksimum 10 bal verilir.
A) Qiymətləndirmə . 100 ballıq sistem üzrə tələbə semestr ərzində bir dəfə imtahan verir.
İmtahanda 100 baldan maksimum 50 bal toplamaq mümkündür. İmtahanda hər biri 10 bal olmaqla 5 sual üzrə
qiymətləndirmə aparılır.
30 bal fənnin xarakterinə uyğun
olaraq müəllim tərəfindən dərslərdə cari fəallığa görə, 10 bal sərbəst işlərin
yerinə yetirilməsinə görə, 10 bal da davamiyyətə görə verilir. Tələbənin
məşğələdəki hər bir cavabı 0-10 ballıq sistem üzrə qiymətləndirilir. Hər fəndən
tələbənin minimum 3 cavabı, yəni 3 qiyməti olmalıdır. Semestrin sonunda fəallıq
zamanı toplanan balların cəmi tapılır, cəmdən alınan rəqəm cavabların sayına
bölünür, bölünmədən alınan rəqəm dərslərdə fəallıq 30 olduğundan 3-ə vurulur.
Yekunda fəndən minimum 51 bal
toplamayan tələbə həmin fənni mütləq yenidən bir semestr oxuyub təkrar imtahan
verməlidir. 100 baldan minimum 51 bal toplamaqla yanaşı tələbə final üçün
ayrılan 50 baldan da minimum 17 bal toplamalıdır. 50 baldan 17 bal
toplaya bilməyən tələbə də fənn üzrə yekun balın cəmindən asılı olmayaraq həmin
fənni mütləq yenidən bir semestr oxuyub təkrar imtahan verməlidir.
Qeyd:
Əgər fənn üzrə kurs işi nəzərdə tutulubsa, onda seminar və laborator dərslərə
görə-20, kurs işinin hazırlanması və müdafiəsinə görə -10 bal verilir.
B) Semestr nəticəsinə görə qiymətləndirmə(imtahan və
imtahana qədər toplanan ballar əsasında):
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin standartına əsasən (23 aprel 2010-cu il tarixli, 75 saylı qərar) konkret fənn üzrə
semestr ərzində toplanmış balın yekun miqdarına görə təhsil alanların biliyi
aşağıdakı kimi qiymətləndirilir:
N
|
ballar
|
qiymət
|
kateqoriya
|
1
|
91-100
|
Əla
|
A
|
2
|
81-90
|
Çox yaxşı
|
B
|
2
|
71-80
|
Yaxşı
|
C
|
3
|
61-70
|
Kafi
|
D
|
4
|
51-60
|
qənaətbəxş
|
E
|
5
|
0-50
|
qeyri-kafi
|
F
|
X.
İmtahanın keçirilmə forması: yazılı
XI. İmtahan
sualları:
- ƏTM-in predmeti, şöbələri
- ƏTM-in əməkdaşlıq etdiyi elm sahələri
- Ədəbiyyat tədrisinin prinsipləri
- ƏTM-in tədqiqat üsulları
- ƏTM-in tədrisi tarixi
- Təhsil sahəsində islahatların
aparılmasını zəruri edən şərtlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: dövlət standartı bölməsində
əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsil
proqramı(kurikulum) bölməsində əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi təhsilin məzmunu
başlığında əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təhsilverənlərin keyfiyyət göstəriciləri və təhsilalanların
bilik, bacarıq və vərdişlərinin səviyyəsi barədə ümumi məlumat
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrində ümumi təlim nəticələri və
ədəbiyyat üzrə məzmun standartı barədə ümumi məlumat
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları (kurikulumları) sənədi: pedaqoji prosesin təşkili
prinsipləri bölməsində əhatə olunan məsələlər
- "Ümumi təhsil pilləsinin dövlət
standartı və proqramları(kurikulumları) sənədi: təlim nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi və monitorinqi bölməsi
- Ədəbiyyat kursunun məzmunu, ənənəvi
və yeni kursun xarakterik cəhətləri, siniflər üzrə təlim nəticələrinin fərqli
təqdimatının səbəbləri və faydası
- Ədəbiyyat kursunun məktəbdə öyrədilməsi
sistemi. VIII-IX proqram materiallarının xarakteri və məzmunu haqqında
ümumi məlumat.
- X-XI sinifdə proqram materiallarının
xarakteri və məzmunu haqqında ümumi məlumat.
- Ədəbiyyat kursunun məzmununda nitq
inkişafı məsələlərinin qoyuluşu barədə ümumi məlumat
- Ədəbiyyat fənn kurikulumunun məzmunu
və quruluşu: bölmələri və alt bölmələri
- Ədəbiyyat fənnin əhəmiyyəti, məqsəd
və vəzifələri.
- Ənənəvi tədris proqramı və yeni təhsil
proqramının xarakterik cəhətləri
- Ədəbiyyat üzrə ümumi təlim nəticələri,
məzmun xətləri, əsas və alt-standartlar, onların məzmunu və tədris prosesində rolu
- Məzmun standartı anlayışı: biliyin
növləri
- Məzmun standartı anlayışı: fəaliyyətin
növləri
- Ədəbiyyat tədrisini təşkilinə verilən tələblər: C. Əhmədovun
metodikası və ƏTM proqramı əsasında.
- Ədəbiyyat tədrisinin təşkilində müəllim üçün zəruri
olan bilik və bacarıqlar
- "Təhsil haqqında" Azərbaycan
Respublikası Qanunu"nda təhsilin, ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələri
barədə
- Ədəbiyyat dərslərinin quruluşu; ənənəvi
dərsin mərhələləri
- Ədəbiyyat təlimində yeni
texnologiyalar: TTİMY texnologiyası ilə qurulan dərslər
- Fəal(interaktiv) təlimin motivasiya
mərhələsi
- Fəal(interaktiv) təlimdə tədqiqat
aparılması mərhələsi: tədqiqat suallarının qoyulması və tədqiqat işinin təşkili
qaydası
- Fəal(interaktiv) təlimdə məlumatın
müzakirəsi və təşkili, nəticənin çıxarılması, yaradıcı tətbiq etmə və qiymətləndirmə
(və ya refleksiya) mərhələsi
- Fəal dərsdə "Problemli şəraitin
yaradılması" mexanizmi
- Fəal dərsdə "Şagirdin tədqiqatçı, müəllimin bələdçi(fasilitator)"
mexanizmi
- Fəal dərsdə "Dialoq və əməkdaşlığın
zəruriliyi" mexanizmi
- Fəal dərsdə "Psixoloji dəstək:
hörmət və etibar" mexanizmi
- İnteraktiv təlim üsullarının üstünlükləri
- Şaxələndirmə, Venn diaqramı
- "Beyin həmləsi", T-sxem
- Kublaşdırma, Proqnozlaşdırılmış
oxu-1
- Ədəbi məktublar, Karusel
- Proqnozlaşdırılmış oxu -2, Fasiləli
oxu
- "BİBÖ", İNSÖRT
- "İki hissəli gündəlik",
"Konseptual cədvəl"
- Sankveyn(5-lik), Blum taksonomiyası
- Çarpaz müzakirə(debat), Müzakirə(diskussiya)
- Ziqzaq(dolanbac), Söz mənimdir,
Qalereya gəzintisi
- Esselər, Müsahibə əsasında oçerk,
- "Açar sözlər", "Rollu
oyunlar"
- Auksion(hərrac), Söz assosiasiyası
- Anlayışın çıxarılması, Problemin həlli
- Layihənin hazırlanması, "Qərarlar
ağacı"
- "İdeyalar xalısı"
- Fəal(interaktiv) təlimdə iş formaları
- Müəllimin təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması: illik və gündəlik planlar
- Gündəlik plan nümunələri. Dərs
icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
- Fəal(interaktiv) dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb
olunan keyfiyyətlər.
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları:
psixoloji dəstəkləmə
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları:
fikrin təhrik edilməsi
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları: məlumatla
təmin etmə
- Müəllimin fasilitasiya qaydaları: təşkilati
dəstəkləmə
- Ədəbiyyat dərslərinin növləri,
metodbirləşmələr.
- İcmal materiallarının öyrədilməsinə
həsr olunan dərslər: giriş mövzuları və tarixi-ədəbi icmalların tədrisi
- Sənətkarın həyatı, yaradıcılıq yolu
icmallarının tədrisi
- Müəllimin dərslik komplektinə tənqidi
yanaşmasında nəzərə alınmalı məsələlər
- Ədəbiyyat nəzəriyyəsi
materiallarının öyrədilməsi və nitq inkişafı işləri
- Fəal(interaktiv) təlimdə təlim nəticələrinin(dərs
məqsədinin) müəyyənləşdirilməsi qaydası
- Fəal(interaktiv) dərslərdə alt-standartların
seçilməsində nəzərə alınmalı cəhətlər
- Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün
inkişaf etdirilməsi üçün tapşırıq nümunəsi
- Şagirdlərin tənqidi təfəkkürünün
inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
- Şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün inkişafı üçün tapşırıq nümunəsi
- Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi
- Ədəbi əsərlərin məzmunun öyrədilməsi(induktiv
dərslər)
- Tənqidi Təfəkkürün İnkişafında
Mütaliə və Yazı texnologiyası əsasında
əsərin məzmunu üzərində işin təşkili(nümunə)
- Fəal(interaktiv) təlim əsasında əsərin məzmunu üzərində iş(nümunə)
- Nəsr əsərlərinin məzmununa həsr
olunan dərsin quruluşu
- Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili(deduktiv
dərslər)
- Əsərin təhlili prinsipləri:
ideyalılıq, məzmunla formanın vəhdəti, tarixilik, pedaqoji
- Təhlil dərslərinin quruluşu(Əsərin təhlili
üzərində iş)
- Əsərin məzmunu üzrə iş dərslərinə
alt-standartların seçilməsi şərtləri
- Əsərin təhlili üzrə iş dərslərinə
alt-standartların seçilməsi şərtləri
- Ədəbiyyat təlimində əyanilik
- Ədəbiyyat dərslərində şifahi nitqin inkişafı
- Ədəbiyyat dərslərində yazılı nitqin
inkişaf etdirilməsi
- Diaqnostik qiymətləndirmə
- Formativ qiymətləndirmə
- Summativ qiymətləndirmə
- Yarımillik qiymətləndirmənin
çıxarılması qaydaları
- Şagirdlərin yerinə yetirdikləri
tapşırıqların faizlə miqdarı və qiymətləndirilməsi
- Ədəbiyyat üzrə sinifdənxaric və məktəbdənkənar
işlər
- Ədəbiyyat dərslərində yaradıcı
tapşırıqlar(nümunə)
XII: Fənnin təqvim-tematik planı:
Mühazirə (304-306-cı qruplar)
Həftə
|
Tarix/
saat
|
Mövzunun
adı və əhatə etdiyi məsələlər
|
Tapşırıq
|
Mənbə
|
1
|
19.02.2020
2 saat
|
1. ƏTM-in predmeti və nəzəri əsasları
(Ədəbiyyat
müəllimi hazırlığında kursun yeri və əhəmiyyəti. ƏTM-in predmeti və
nəzəri əsasları, şöbələri və tədqiqat üsulları )
|
Plan
əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək, qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları
qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.41-50.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.9-17
|
2
|
26.02.2020
2 saat
|
2. Ədəbiyyat kursunun məzmunu və məktəbdə öyrədilməsi sistemi
(Kursun
məzmununa təsir edən amillər və bu məzmunun formalaşması, ədəbiyyatın orta
məktəbdə öyrədilməsi sistemi və bunu bilməyin vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.75-102.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.61-83.
|
3
|
4.03.2020
2 saat
|
3. Təlim strategiyaları. Ədəbiyyat tədrisinin
təşkilinə verilən tələblər
(Ədəbiyyat
tədrisinə verilən tələblərin təsviri və məzmunu, onların müəllimin gələcək
fəaliyyətinə təsiri imkanları)
|
Plan əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək,
qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.121-129.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.50-60
|
4
|
11.03.2020
2 saat
|
4. Ədəbiyyat üzrə təlim nəticələrinin məzmunu,
müqayisəsi və təhlili
(Ədəbiyyat
dərslərində təlim nəticələrinin yeri, məzmunda varisliyin gözlənilməsi,
inkişafyönümlülük, təlim nəticələrinin reallaşdırılması şərtləri)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.76,80, 321, 333.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016.
|
5
|
18.03.2020
2 saat
|
5. Ədəbiyyat təlimində yeni texnologiyalar:
TTİMY texnologiyası ilə qurulan
dərslər
(Ədəbiyyatın
istifadə etdiyi yeni texnologiyalar barədə ümumi məlumat, TTİMY texnologiyasının
məzmunu, əhəmiyyəti və ondan istifadəyə dair ilkin bacarıqlar)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:
2020, səh. 137-142.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.99-104
|
7
|
1.04.2020
2 saat
|
6. Fəal(interaktiv) təlimlə qurulan dərslər
(Fəal(interaktiv) dərslər təlimdə təfəkkürə, tədqiqata
əsaslanan yeni yanaşma kimi. Onun məzmunu və quruluşu. Dərs mərhələlərində
görülən işlərin məzmunu, onları reallaşdırmaq üçün ilkin bilik və bacarıqlar)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı:2020, səh.143-162.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh. 96-99; 131-135.
|
8
|
8.04.2020
2 saat
|
7. Fəal(interaktiv) təlimin
mexanizmləri
(Fəal(interaktiv) təlimin mexanizmlərinin məzmunu və əhəmiyyəti,
onlara əməl etmənin vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.162-166.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.126-128.
|
9
|
15.04.2020
2 saat
|
8. Fəal(interaktiv) təlimdə iş formaları və qrup tapşırıqları sistemi
(İş
formaları və qrup tapşırıqlarının məzmunu və istifadə məqamları, onlardan
istifadə zamanı yol verilən qüsurlar və onların aradan qaldırılması yolları)
|
Plan
əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqamları
müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.203-205.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.154-157.
|
10
|
22.04.2020
2 saat
|
9. Müəllimin təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması. Dərs icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
(Planlaşdırma
işinin məzmunu, əhəmiyyəti, növləri və onun həyata keçirilməsi üçün lazım
olan bacarıqlar)
|
Plan
əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.207-216.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı:2016, səh.84-104.
|
11
|
29.04.2020
2 saat
|
10. Fəal(interaktiv) dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb
olunan keyfiyyətlər
(Ədəbiyyat
müəlliminin fəaliyyətinin məqsəd və vəzifələri, rəsmi sənədlərin buna
verdiyi imkanlar, müəllimin fasilitasiya bacarıqları, onlara riayət etmənin
vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq,
internet üzrə axtarış
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.217-226.
2. İnternet resursları
|
12
|
6.05.2020
2 saat
|
11. İcmal
materiallarının (giriş, tarixi-ədəbi və sənətkarın həyatı, yaradıcılıq
yolu) öyrədilməsi
(İcmal materiallarının proqramda yeri və tədrisinin əhəmiyyəti, onların tədrisi
yolları)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.236-272.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh. 279-292.
|
13
|
13.05. 2020
2 saat
|
12. Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi: ədəbi
əsərlərin məzmununun öyrədilməsi (induktiv dərslər)
(Ədəbi
əsərlərin proqramda yeri, tədrisinin əhəmiyyəti. Məzmun dərsləri yeni bilik
verən dərs tipi kimi. İnduktiv dərslərin mahiyyəti, onlarda əhatə olunan
işlər, dərslərin qurulmasında nəzərə alınmalı məsələlər)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 273-295.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.128-129.
|
14
|
20.05.2020
2 saat
|
13. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili (deduktiv
dərslər)
(Ədəbi
əsərlərin təhlilinin proqramda yeri, qarşısında duran məqsəd və vəzifələr.
Təhlil dərsləri deduktiv dərs kimi. Deduktiv dərslərin mahiyyəti, onlarda
əhatə olunan işlər, dərslərin qurulmasında nəzərə alınmalı məsələlər)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 296-307.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.128-129
|
15
|
27.05.2020
2 saat
|
14. Ədəbiyyat dərslərində nitq inkişafı
(Ədəbiyyat
dərslərində nitq inkişafı işlərinin məzmunu, əhəmiyyəti, nitq inkişafı
üzrə məzmun xətlərinin əhatə etdiyi məsələlər
və onların həyata keçirilməsi şərtləri)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat
seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 308-309, 321-340
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.295-321.
|
16
|
3.06.2020
2 saat
|
15.
Ədəbiyyat dərslərində qiymətləndirmə
(Qiymətləndirmə
işinin məzmunu, əhəmiyyəti, növləri, onlardan istifadənin elmi-metodik
əsasları)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.314-318.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.338-345.
|
XIII. Fənnin təqvim-tematik
planı:
Seminar məşğələləri - 45 saat (304-cü
qrup)
Həftələr
|
Tarix/saat
|
Mövzunun
adı və əhatə etdiyi məsələlər
|
Tapşırıq
|
Mənbə
|
1
|
17.02.20
2 s.
|
1. ƏTM-in predmeti və nəzəri əsasları
(Ədəbiyyat
müəllimi hazırlığında kursun yeri və əhəmiyyəti ƏTM-in predmeti və nəzəri
əsasları, şöbələri və tədqiqat üsulları )
|
Plan əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək, qeydlər
aparmaq, mübahisəli məqamları qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.41-50.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.9-17
|
1
|
18.02.20
2 s.
|
2. Azərbaycan ədəbiyyatının tədrisi tarixi
(Ədəbiyyatın
tədrisi tarixinin bilməyin vacibliyi, öyrənmə və öyrədilmə anlayışları,
ədəbiyyat tədrisinin keçdiyi yol, onun qısa elmi-metodik səciyyəsi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.51-57
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.18-37
|
2
|
24.02.20
2 s.
|
3. Ümum təhsil pilləsinin dövlət standartı və
proqramı (kurikulumları)
(Sənədin məzmunu və quruluşu, fənn
kurikulumunun və ədəbiyyat müəlliminin hazırlığında onun rolu)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək,
mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.58-74.
2. e-qanun.az
3. edu.gov.az.
, sənədlər
|
3
|
2.03.20
2 s.
|
4. Ədəbiyyat kursunun məzmunu və məktəbdə öyrədilməsi sistemi
(Kursun
məzmununa təsir edən amillər və bu məzmunun formalaşması, ədəbiyyatın orta məktəbdə
öyrədilməsi sistemi və bunu bilməyin vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.75-102.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.61-83.
|
3
|
3.03.20
2 s.
|
5. Ədəbiyyat fənni üzrə təhsil proqramı (kurikulumu)
(Ədəbiyyat
təhsil proqramının bölmələri, onların əhatə etdiyi məsələlər, müəllim
hazırlığında həmin bölmələrin yeri və əhəmiyyəti)
|
Plan
əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək, qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları
qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.103-120 və səh. 321-340
2. edu.gov.az. , sənədlər
|
5
|
16.03.20
2 s.
|
6.Təlim strategiyaları. Ədəbiyyat tədrisinin
təşkilinə verilən tələblər
(Ədəbiyyat
tədrisinə verilən tələblərin təsviri və məzmunu, onların müəllimin gələcək
fəaliyyətinə təsiri imkanları)
|
Plan əsasında mənbələri nəzərdən keçirmək,
qeydlər aparmaq, mübahisəli məqamları qeyd etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.121-129.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.50-60
|
5
|
17.03.20
2 s.
|
7. Ədəbiyyat üzrə təlim nəticələrinin məzmunu,
müqayisəsi və təhlili
(Ədəbiyyat
dərslərində təlim nəticələrinin yeri, məzmunda varisliyin gözlənilməsi,
inkişafyönümlülük, təlim nəticələrinin reallaşdırılması şərtləri)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.76,80, 321, 333.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016.
|
7
|
30.03.20
2 s.
|
8. Ədəbiyyat təlimində yeni texnologiyalar: TTİMY
texnologiyası ilə qurulan dərslər
(Ədəbiyyatın
istifadə etdiyi yeni texnologiyalar barədə ümumi məlumat, TTİMY texnologiyasının
məzmunu, əhəmiyyəti və ondan istifadəyə dair ilkin bacarıqlar)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 137-142.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.99-104
|
7
|
31.03.20
2 s.
|
9. Fəal(interaktiv) təlimlə qurulan dərslər
(Fəal(interaktiv) dərslər təlimdə təfəkkürə, tədqiqata
əsaslanan yeni yanaşma kimi. Onun məzmunu və quruluşu. Dərs mərhələlərində
görülən işlərin məzmunu, onları reallaşdırmaq üçün ilkin bilik və bacarıqlar)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı:2020, səh.143-162.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh. 96-99; 131-135.
|
8
|
6.04.20
2 s.
|
10. Fəal(interaktiv) təlimin
mexanizmləri
(Fəal(interaktiv) təlimin mexanizmlərinin məzmunu və əhəmiyyəti,
onlara əməl etmənin vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək,
mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.162-166.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh126-128.
|
9
|
13.04.20
2 s.
|
11. Ədəbiyyat təlimində interaktiv iş üsulları (metod
və texnikalar - 1-14)
(İnteraktiv
təlim üsullarının mahiyyəti və əhəmiyyəti, ənənəvi təlim üsullardan
fərqi, məzmunu, istifadə məqamları)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək,
mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.173-188.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.135-153
|
9
|
14.04.20
2 s.
|
12. Fəal(interaktiv) təlimdə iş üsulları(metod və
texnikalar -15-32) (Fəal(interaktiv) təlim üsullarının
məzmunu, istifadə məqamları və əhəmiyyəti, onlardan istifadə imkanları,
ilkin bacarıqlar)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.188-203.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh. 135-153.
|
10
|
20.04.20
2 s.
|
13. Fəal(interaktiv) təlimdə
iş formaları və
qrup tapşırıqları sistemi
(İş
formalarının məzmunu və istifadə məqamları, onlardan istifadə zamanı yol
verilən qüsurlar və onların aradan qaldırılması yolları)
|
Plan
əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək, mübahisəli məqamları
müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.204-206.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.154-157.
|
11
|
27.04.20
2 s.
|
14. Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması.
Dərs icmalının tərtibinə dair tövsiyələr
(Planlaşdırma
işinin məzmunu, əhəmiyyəti, növləri və onun həyata keçirilməsi üçün lazım
olan bacarıqlar)
|
Plan
əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.208-217.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı:2016, səh.84-104.
|
11
|
28.04.20
2 s.
|
15. Fəal(interaktiv) dərslərdə ədəbiyyat müəllimindən tələb
olunan keyfiyyətlər
(Ədəbiyyat
müəlliminin fəaliyyətinin məqsəd və vəzifələri, rəsmi sənədlərin buna
verdiyi imkanlar, müəllimin fasilitasiya bacarıqları, onlara riayət etmənin
vacibliyi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək,
mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq, internet
üzrə axtarış
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.218-227.
2. İnternet resursları
|
12
|
4.05.20
2 s.
|
16. Ədəbiyyat
dərslərinin növləri. Metodbirləşmələr
(Ədəbiyyat
dərslərinin növləri, onların əsas cəhətləri, dərslərdə güdüləcək əsas məqsədlər
və bu zaman müəllimin görəcəyi işlərin məzmunu, metodbirləşmənin mahiyyəti,
məzmunu və fəaliyyət mexanizmi)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.228-236.
|
13
|
11.05.20
2 s.
|
17.
İcmal və tərcümeyi-hal materiallarının
öyrədilməsi
(İcmal
və tərcümeyi-hal materiallarının proqramda yeri, tədrisinin əhəmiyyəti,
nəzərə alınmalı cəhətlər və tədrisinin həyata keçirilməsinin metodik şərtləri)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər götürmək,
mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.237-273.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh. 279-292.
|
14
|
18.05.20
2 s.
|
18. Ədəbi əsərlərin öyrədilməsi: ədəbi əsərlərin
məzmununun öyrədilməsi (induktiv dərslər)
(ədəbi
əsərlərin proqramda yeri və tədrisi qarşısına qoyulan vəzifələr. Əsərlərin
məzmunu üzərində iş induktiv dərs kimi.
İnduktiv dərslərin mahiyyəti, onlarda əhatə olunan işlər, dərslərin
qurulmasında nəzərə alınmalı məsələlər)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 274-296.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.128-129.
|
|
2 s.
|
19. Məktəbdə ədəbi əsərlərin təhlili (deduktiv
dərslər)
(Ədəbi
əsərlərin təhlilinə proqramın ayırdığı yer. Təhlil dərslərinin məqsəd və
vəzifələri təhlil dərsləri deduktiv dərs kimi. Deduktiv dərslərin mahiyyəti,
onlarda əhatə olunan işlər, dərslərin qurulmasında nəzərə alınmalı
məsələlər)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 297-308.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.128-129
|
2 s.
|
20 .Ədəbiyyat dərslərində nitq inkişafı
(Ədəbiyyat
dərslərində nitq inkişafı işlərinin məzmunu, əhəmiyyəti, nitq inkişafı
üzrə məzmun xətlərinin əhatə etdiyi məsələlər və onların həyata keçirilməsi şərtləri)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, sitat seçmək,
müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh. 309-310, 322-341
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.295-321.
|
|
|
2 s.
|
21. Ədəbiyyat dərslərində əyanilik
(Fəal(interaktiv)
təlimdə əyaniliyin yeri, növləri, əhəmiyyəti və onlardan səmərəli istifadə
imkanları )
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.310-313
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.333-337.
|
|
2 s.
|
22. Ədəbiyyat dərslərində qiymətləndirmə
(Qiymətləndirmə
işinin məzmunu və əhəmiyyəti. Qiymətləndirmə növləri, onları həyata keçirmə
qaydaları)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020, səh.314-318
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.338-345.
|
16
|
1.06.20
2 s.
|
23. Ədəbiyyat üzrə sinifdənxaric və
məktəbdənkənar işlər
(Sinifdənxaric
və məktəbdənkənar işlərin əhəmiyyəti, məzmunu, növləri və onları həyat
keçirmə qaydaları)
|
Plan əsasında mənbələr üzərində iş, qeydlər
götürmək, mübahisəli məqamları müəyyən etmək, müzakirələrə hazırlaşmaq
|
1.Mühazirə slaydları.
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016, səh.347-378.
|
Müəllim:_____________
dos. Fəxrəddin Yusifov
Tarix: 5 fevral 2020-ci il
Laborator
məşğələləri (15 saat)
Həftələr
|
Tarix/saat
|
Mövzunun
adı və əhatə etdiyi məsələlər
|
Tapşırıq
|
Mənbə
|
|
2 s.
|
1.Dərs modellərinin qurulması üçün tövsiyələr
(standartların seçilməsi, təlim
nəticələri, motivasiya – tədqiqat
sualı, qrup tapşırıqları, müzakirə
sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
|
Auditoriyada
ədəbiyyat
dərsliyindən istənilən bir mövzu üzrə ilkin dərs icmalı nümunəsini hazırlamaq
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası. Bakı:
2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil
məktəblərinin V-XI sinifləri üçün
ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2 s.
|
2.V-IX siniflərdə
əsərlərinin məzmununa həsr olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin məzmun üzrə iş üçün standartların
seçilməsi, təlim nəticələri,
motivasiya – tədqiqat sualı,
qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2 s.
|
3.V-IX siniflərdə əsərlərinin təhlilinə həsr olunan dərs modelinin qurulması
(sərbəst seçim)
(əsərin təhlili üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim
nəticələri, motivasiya – tədqiqat
sualı, qrup tapşırıqları, müzakirə
sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2.
|
4.X-XI
siniflərdə əsərlərin məzmununa həsr
olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin məzmun üzrə iş üçün standartların
seçilməsi, təlim nəticələri,
motivasiya – tədqiqat sualı,
qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin
təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2.
|
5.X-XI
siniflərdə əsərlərin təhlilinə həsr
olunan dərs modelinin qurulması (sərbəst seçim)
(əsərin təhlili üzrə iş üçün standartların seçilməsi, təlim
nəticələri, motivasiya – tədqiqat
sualı, qrup tapşırıqları, müzakirə
sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2 s.
|
6.X-XI
siniflərdə "sənətkarın həyatı və yaradıcılıq yolu" materiallarının
tədrisinə dair dərs modellərinin qurulması (sərbəst seçim)
(istənilən bir mövzu üzrə standartların
seçilməsi, təlim nəticələri,
motivasiya – tədqiqat sualı,
qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin
təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil
məktəblərinin V-XI sinifləri üçün
ədəbiyyat dərslikləri
|
|
2 s.
|
7.X-XI
siniflərdə tarixi-ədəbi icmalların tədrisinə dair dərs modelinin qurulması (sərbəst
seçim)
(istənilən bir mövzu üzrə standartların
seçilməsi, təlim nəticələri,
motivasiya – tədqiqat sualı,
qrup tapşırıqları, müzakirə sualları və qiymətləndirmə üzrə işlərin
təşkili)
|
Mövzuya
dair müəllim üçün vəsaiti nəzərdən keçirmək,
biliklərinizə və şəxsi qənaələrinizə istinad etməklə dərs modelləri
yaratmaq, mini dərslər təşkil etmək
|
1.Yusifov F. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2020,
2. Həsənli B. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası.
Bakı: 2016,
3. Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI siniflər üzrə
ədəbiyyat müəllimləri üçün metodik vəsaitlər,
4.Ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün ədəbiyyat dərslikləri
|
|
1 s.
|
8.Pedaqoji
təcrübə zamanı dərslərin müşahidə edilməsi sxemi
|
Təqdim
olunan şablonun müzakirəsi
|
|
Müəllim:_____________ dos. Fəxrəddin Yusifov
Tarix: 5 fevral 2020-ci il
Комментарии
Отправить комментарий